פרסום ושיווק

נירו לוי יככב בקמפיין הראשון של GetPackage

נירו לוי בסט צילומי קמפיין GetPackage נירו לוי בסט צילומי קמפיין GetPackage

השחקן נירו לוי נבחר להיות הפנים של הקמפיין הראשון של חברת המשלוחים GetPackage, המפעילה 35,000 שליחים בפריסה ארצית. מטרת הקמפיין היא להנגיש את עולם המשלוחים לבעלי עסקים שונים, החל מרשתות ענק ועד חנויות רחוב קטנות, היכולות להיעזר בשירות משלוחים על מנת להגדיל את פעילות העסק. כמו כן הקמפיין פונה לקהל גדול של דורשי עבודה שיכולים להפוך לשליחים ולהשתכר בשכר גבוה הנע בין 80-120 שקלים לשעת עבודה.

מטרתה של GetPackage היא לשנות את שוק המשלוחים בישראל, עם פלטפורמת שליחויות מהיום להיום מתקדמת ומובילה בתחום, הפועלת באמצעות אלגוריתם ייחודי שפיתחה החברה, הבונה מסלולי משלוחים על פי ביקושים בזמן אמת. כך מייעלת החברה את זמן עבודתו של השליח, וממקסמת את כמות המשלוחים שמבצע בפרק זמן עבודתו.

נירו לוי יככב בקמפיין של GetPackage כשליח מן המניין בחברה, ויבצע משלוחים על אופנוע ה"הארלי דוידסון" המוכרת שלו. החברה פועלת גם להעצמת מקצוע השליח, מתוך התייחסות אליו כאל "מקצוע", ולא תפקיד זמני של צעירים לפני צבא, מתוך ההבנה כי עולם המשלוחים הופך מרכזי יותר ויותר בעידן ה-eCommerce, ואף עוד יותר מרכזי בתקופת הקורונה.

נירו לוי בסט צילומי קמפיין GetPackage | יח"צ
נירו לוי בסט צילומי קמפיין GetPackage | יח"צ

חברת GetPackage היא פלטפורמת משלוחים מהיום להיום. החברה הוקמה בשנת 2015 ומעסיקה כ- 60 עובדים. עד כה הושקעו בה כ-10 מיליון דולר. החברה מפעילה למעלה מ – 35,000 שליחים המבצעים משלוחים באמצעות הרכב הפרטי או אופנועים בכל רחבי הארץ. החברה מספקת שירות ליותר מ – 10,000 בתי עסק ולקוחות פרטיים.

ניר בנגל, מייסד ומנכ"ל GetPackage: "הקמפיין נולד מתוך הרצון להנגיש את שירות המשלוחים המתקדם שלנו לעסקים קטנים, בינוניים וגם ללקוחות פרטיים, וגם לעשות היכרות לצרכן עם שירות משלוחים שעוד לא נראה בארץ. היכולת לספק משלוחים בזמן קצר ובמחיר נוח ואטרקטיבי צריכה להיות נגישה לכולם".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות