פרסום ושיווק

צדי צרפתי והפרזנטורית 'מרב' העז מובילים את קמפיין החורף של רשת חנויות הנוחות yellow

צדי צרפתי ומרב העז צדי צרפתי ומרב העז

הקמפיין החדש, "Winter Days", שעלה השבוע, מלווה בפרסומת טלוויזיה, בסגנון מחזות הזמר מברודווי, בכיכובו של במאי התאטרון האגדי, צדי צרפתי שמלמד את הפרזנטורית המיתולוגית של Yellow, 'מרב' העז לשיר, לרקוד, לעמוד על הבמה ובעיקר להוציא ממנה את המיטב. כל זאת שהיא מבצעת את שיר הקמפיין המתבסס על לחן השיר "חי" של עופרה חזה שייצג את ישראל באירוויזיון בשנת 1983 ושהגיע למקום השני.

הקמפיין כולל גם סרטונים קצרים בהם רואים שיח מצחיק והיתולי בין צדי ומירב, כאמור במטרה לסייע לה לקראת הופעתה הגדולה על הבמה לצד הרקדנים שאיתה בפרסומת.

צדי צרפתי ונדב פרסמן, משנה למנכ"ל מקאן | צילום: יוסי מויאל
צדי צרפתי ונדב פרסמן, משנה למנכ"ל מקאן | צילום: יוסי מויאל

קמפיין זה של רשת Yellow, ממשיך להציע ללקוחותיה ימי מבצעים קונספטואליים, זאת בדומה לרשתות הקמעונאות והשיווק הגדולות. בקמפיין הנוכחי יורחב מגוון מוצרי החורף לנהג הישראלי ולכל המשפחה בחנויות, לצד מוצרים קיימים במחירים אטרקטיביים. Winter Days הינו השלב השלישי, לאחר מבצעי ה- Summer Days בקיץ ו-Cars days.

קרדיטים:
שיווק Yellow – אופיר ענבר, אפרת כהן, רז בראל.
משרד הפרסום – מקאן.
ניהול לקוח – מעין ענבי, הדר כדורי, עתליה אביגל.
אסטרטגיה – עופר ברנר ויעל דביר.
קריאייטיב – אסא קרן, יונתן טייטל, אלינה שוורץ ודור ויינטרוב.
הפקה – רועי ישראלי.
אגף הדוברות ומשרד יחסי ציבור – גלית טוכטרמן גלזר, דוברת פז; דני לוי תקשורת.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות