זזים

רותם ישראל מצטרפת לרשת 13

רותם ישראל רותם ישראל

רותם ישראל (33 ) שהחלה את הקריירה הטלוויזיונית שלה בערוץ הספורט שימשה במהלך שלוש השנים האחרונות ועד אמש, כפרשנית ספורט בתוכנית 'נינג'ה ישראל' לצידו של ניב רסקין.כעת, היא חוצה את הקווים ועוברת לרשת 13, שם תגיש את תוכנית הבוקר לצד אברי גלעד. טלי מץ, שמגישה במהלך השנתיים האחרונות לצידו של אברי את העולם הבוקר תגיש תוכנית בריאות שתעלה לאוויר בחודשיים הקרובים ב"רשת 13".

מרשת נמסר היום כי: "אנו שמחים על הצטרפותה של רותם ישראל לתוכנית הבוקר של רשת 13 ובכלל לרשת . "העולם הבוקר" הייתה מאז ומתמיד אחד העוגנים החשובים והמשמעותיים של רשת. טלי מץ שהצטרפה לרשת לפני כשנתיים, תמשיך להיות חלק מרצועת הדיי טיים של רשת ותגיש תוכנית בריאות חדשה שתעלה בקרוב"

ישראל החלה כאמור את הקריירה הטלוויזיונית שלה בערוץ הספורט כמגישה, כתבת ופרשנית והיא הנחתה את "מגרש פתוח" לצידו של טל ברמן. בהמשך הגישה ישראל את תכנית הבוקר "בוקר ספורט" לצד דניאל זילברשטיין .
"העולם הבוקר", תכנית הבוקר המוערכת ביותר בישראל, עלתה לאוויר בשנת 2006 ומאז היא מביאה מדי יום את כל הסיפורים והמרואיינים המסקרנים, המרתקים והמרגשים ביותר. ישראל תחל כאמור בחודש מאי להגיש לצידו של אברי גלעד את התוכנית.
"העולם הבוקר" עוסקת במגוון רחב של תחומים החל מפוליטיקה וביטחון ועד צרכנות קולינריה וכל מה שמעניין את הציבור הישראלית. "העולם הבוקר" מתאפיינת בצפייה קבוצתית גבוהה משאר תכניות הבוקר עם ממוצע רייטינג של 3.9% במהלך השנה החולפת.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות