דיגיטל

SWIM: כזה פרומו לספר עוד לא ראיתם

רועי כפרי וגון בן ארי מדברים על סווים רועי כפרי וגון בן ארי מדברים על סווים

מתי בפעם האחרונה ראיתם פרומו לספר? כנראה שמעולם לא. ואם כבר פרומו לספרים, אז אין ספק שהטיימינג המושלם הוא לכבוד צאת הספר SWIM של גון בן ארי, הסופר, התסריטאי, העיתונאי המוזיקאי והבמאי הישראלי שתחת ידיו כמה הסרטוני הרשת והטלוויזיה שזכו להצלחות אדירות, כמו "חתולונובלה", "ניצה ולחם", "בקיצור" ועוד שלל פרסומות.

SWIM, שיצא בהוצאת 'כתר', מספר את סיפורו של גיא נברון חטף את הנבואה הקדושה של האינסוף–ברוך–הוא בגיל עשרים וחמש, וסיים בכך אלפיים שנות שתיקה נבואית. SWIM זה ראשי תיבות אינטרנטיים של 'מישהו שהוא לא אני', מישהו שקיבל בנבואה את פשר האלף–בית העברי, הבין את סוד המשיחיות, שקע בחובות עצומים, בדיכאון אובדני, נסע לניו יורק בעקבות האהבה, גילה גופה קשורה לעץ, נכנס לטריפ יחד עם סבא שלו, ערך עשרות טקסי אַייוַואסְקָה, האמין עד הסוף בדברים עד שהם נשברו ואז האמין באחרים.

רועי כפרי, שביים וערך את הפרומו, הוא חבר ותיק של בן ארי וכבר שנים שהם עובדים ביחד. בפרומו, כפרי מגיע על מנת לראיין את בן ארי על הספר, אבל כל מה שקורה שם הוא הכל חוץ מראיון.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות