טורים אישיים

לא נושם, טור הטוויטר של צבי אשכנזי | מתכוננים לקלפי

צבי אשכנזי צבי אשכנזי

לכל מי שנשבר להם הלב בטוויטר:

הוא לעולם לא יעשה לי לייק.הוא בז לי ולכל מה שאני מייצג.גם אם אברך אותו ליומולדת הוא יגיד תודה לכל האחרים. מבחינתו אני קיצור דרך.טרמפיסט.מה הוא רוצה.בטח הוא שתול של מישהו. מה הוא רוצה. בטח בדיחה על חשבוננו. מה הוא רוצה. מה הוא באמת רוצה.אז פשוט תשאל בפעם הבאה – ואענה.

 

מדבררים, עם גל בז'רנו, הדוברת של יו"ר מפלגת העבודה

1. איך התחלת?

התחלתי את הקריירה שלי כדוברת ביחידת דובר צה"ל, שם עשיתי מגוון תפקידי שטח ומטה כחיילת ולאחר מכן כקצינה. בתפקידי האחרון הייתי אחראית על מדור תקשורת בין לאומית, וניהלתי את הקשר עם הכתבים הזרים שיושבים בארץ ובחו"ל ומסקרים את הצבא ואת ישראל.

כשהשתחררתי הבנתי שהמקום ה"דומה" ביותר לצבא מבחינת משמעות תפקידי כדוברת הוא בפוליטיקה. ברגע שנודע לי שמרב מיכאלי מחפשת דוברת קפצתי על ההזדמנות. זאת גאווה גדולה לעבוד עם מישהי שמייצגת המון מהערכים שאני מאמינה בהם, ואחרי כברת דרך לא קצרה אני עוד יותר גאה להיות הדוברת שלה בתפקידה כיושבת ראש מפלגת העבודה.

גל בז'רנו
גל בז'רנו

2. ערב אידיאלי מבחינתי

קשה לזכור מה זה ערב אידיאלי אחרי שנה כל כך סגורה ומסוגרת, אבל אין ספק שכל עוד הוא כולל פופקורן (מלא חמאה), קולה וסרט – הוא אידיאלי. בעצם, אפשר גם בלי סרט… העיקר שיהיו פופקורן וקולה.

3. כשאהיה גדולה אהיה
כשאהיה גדולה אני שואפת להיות חברת כנסת. כן כן, דווקא ככל שאני מכירה את העולם הזה מבפנים אני מבינה כמה חשוב לנסות לייצר מציאות אחרת וטובה יותר, זה אפשרי.

 

טיפ ליועץ הפוליטי המתחיל מזלמן וולף, לשעבר, יועצו הפוליטי של השר עוזי לנדאו.

טיפ יועץ הפוליטי המתחיל: 1. אם אתה במפלגה המקיימת פריימריס, תדאג בכל בוקר להניח לבוס את רשימת החברים בגוף הבוחר שחוגגים היום יומולדת, או שמחה משפחתית. 2. תשתדל להכיר ולהתחבר עם כל הכתבים הפוליטיים שמסתובבים בכנסת. רק כך תוכל לסייע לבוס שלך למנוע כתבה מביכה לפני פרסומה, ולא להגיע למצב של להגיב עליה אחרי פרסומה. 3. אל תתבלט ואל תתבלבל. לא אתה הוא המתמודד. אתה משמש את הבוס שלך כדי שהוא יבחר.

עוזי לנדאו וזלמן וולף
עוזי לנדאו וזלמן וולף

 

מזל טוב ילד.ה

11/02 אבשלום (אבו) וילן , @avshalomvilan, אורלי ממן @orlymaman

12/02 אהוד ברק @barak_ehud

13/02 רון קופמן @Ronkofman1

16/02 דני לרנר @lernerdn, אבי משולם @AviMeshulam, איזי מן @izhmn

 

העסקתכן.ם העסקתנו

למיזם חדש של @Haaretz דרושים כותבות וכותבים מהחברה הערבית המעוניינים בהכשרה מעשית בעיתונות עברית. ניסיון קודם יכול להיות יתרון, אבל איננו הכרחי. בואו לעבוד איתם או ספרו לחברים. פרטים וטופס מועמדות כאן.

 

טיפ של אלופי משנה

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות