זזים

דמיאן פצ׳טר מצטרף ל'ישראל היום'

דמיאן פצ'טר דמיאן פצ'טר

דמיאן פצ'טר (36) יליד ארגנטינה, נשוי, עיתונאי בעל ניסיון רחב בתקשורת הזרה ומומחה בחדשות חוץ בכלל ובדרום אמריקה בפרט, מונה לעורך חדשות החוץ של 'ישראל היום'.

פצ'טר עלה לראשונה לישראל בשנת 1996 כשהיה בן 11, התנדב לשירות בחיל האוויר ולאחר מכן חזר לגור בארגנטינה. התחיל את דרכו העיתונאית בשנת 2011 כמתמחה ב-BBC דרום אמריקה, בבואנוס איירס. בהמשך היה כתב בסוכנות הידיעות AP וב-Buenos Aires Herald, פלטפורמת החדשות היחידה בשפה האנגלית בדרום אמריקה.

ב-2015 חשף את הרצח של הפרקליט היהודי אלברטו ניסמן, מי שחקר את הפיגועים בארגנטינה שכוונו נגד מטרות יהודיות וישראליות. בעקבות כך נרדף פצ'טר על ידי הממשלה בבואנוס איירס, ולכן חזר לישראל. בשנת 2017 הצטרף לערוץ i24NEWS שם מילא תפקידי עריכה והפקה וכן הגיש את המגזין של "i24NEWS" בספרדית, אותו ימשיך להגיש (ביחד עם קרלוס גורביץ) גם כעת. במקביל שימש לעיתים ככתב ב-CNN בספרדית.

בועז ביסמוט, העורך הראשי של "ישראל היום": "אני שמח לבשר על הצטרפותו של דמיאן פצ׳טר לנבחרת עורכי וכותבי 'ישראל היום', העיתון המוביל והמשפיע בתקשורת הישראלית. דמיאן מביא איתו ניסיון וידע רחב, מה שיתרום לעיתון. אין לי ספק שהצטרפותו תעשיר את חווית הקריאה של קוראי 'ישראל היום'".

פצ׳טר מסר: "אני שמח להצטרף למשפחת 'ישראל היום' בתור עורך חדשות החוץ של העיתון. מדובר באתגר המשמעותי ביותר בקריירה העיתונאית שלי, והמטרה היא להציב את מדור החוץ עם תוכן ייחודי ברמה הגבוהה ביותר".

פצ׳טר ימשיך להגיש את המגזין השבועי בשפה הספרדית של i24NEWS לצד קרלוס גורוביץ׳.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות