עד הבחירות זה יעבור, על סדר היום

מה עומד מאחורי הקליפ 'אל תדפוק לי גנץ'?

אל תדפוק לי גנץ אל תדפוק לי גנץ

"דפוק לי גנץ ותיעלם לי / אל תיתקע סכין בגב / תאכיל אותי בחארטות / מי ישמע אני במאנץ' / אז חמוד אל תשקר / כמו ששיקר לי בני גנץ", אלה הן חלק ממילות השיר בקלפי ששוחרר לפני מספר ימים ברשתות החברתיות. לא, הפעם לא מדובר בקמפיין בחירות מטעם ביבי או לפיד אלא פארודיה חיננית על הפוליטיקאים עצמם, אותה יצרו דורון צור ועידו רוזנטל, יוצרי "שב"ס". על הלחן, המוזיקאי גיא מזיג ובפרונט טל טרינגל ונועה מנור.

"בתוך השנה הנוראית הזאת, שבה ראינו איך מוסד אחרי מוסד בוגד באזרחים ודואג רק לעצמו בחרנו להפוך את המונח גנץ לפועל. לנתק את זה מהאיש ולהמציא מילה חדשה לפעולה הבגידה הפוליטית האולטימיבית כדי שהרבה אחרי שהוא ייעלם (מחרתיים או גג בחודש הבא) הבגידה שלו תיזכר לדיראון עולם", אומר עידו רוזנטל. "גנץ, האיש, לא באמת משנה לנו, אלא הוא מסמל את כל אותם פוליטקאים שבאים לפני הבחירות ומבטיחים הבטחות ורגע אחרי מוכרים את הבוחרים בטוענה שהנסיבות השתנו. הפוליטיקאים צריכים להבין את ההשכלות ולשאת באחריות לפני הבחירות וגם אחריהן".

בהפקה לקחו חלק שותפים רבים, מהאולפנים שנרתמו למשימה, הצלמים, העורכים, כולם עבדו בהתנדבות על מנת לייצר את הקליפ, שכבר הספיק לצבור קרוב ל- 20 אלף צפיות.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות