פרסום ושיווק

רגע לפני גמר הסופרבול: המהלך השיווקי של Fiverr ומסעדת GDB

The Fiverr Touchdown special GDB The Fiverr Touchdown special GDB

Fiverr, החברה המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, משתפת פעולה עם מסעדת ההמבורגרים המדוברת GDB Burger של קבוצת We like you too וצמד הקצבים ג'ורג' עבדו וארתור קושניר (מקצביית הבוטיק ג'ורג' דה בף) לקראת שידור הפרסומת של החברה במהלך משחק הסופרבול LV שיתקיים ב- 7 בפברואר, 2021. זוהי השנה הראשונה בה Fiverr תפרסם במשחק הסופרבול, מהלך זה ממצב אותה כמותג גלובלי מוביל.

The Fiverr Touchdown special GDB- ספיישל של המבורגר GDB בלחמנית בריוש עם כיפה ירוקה – הצבע של לוגו Fiverr, העשויה מאבקת שום ירוק מעודן, רוטב פלפלים ציפוטלי, אורגלה, רוטב שום, 3 יחדות פלפלים ממולאים בגבינת צ'אדר וגאודה, בייקון אנטריקוט מעושן וקריספי. ההמבורגר מוגש בלווי צ’יפס ופלפל חלפניו מטוגן.

מנת ה The Fiverr Touchdown special GDB תוגש בימי פעילות של המסעדה בזמן משחקי הסופרבול, החל מיום בימים 3/2, 4/2 וה- 7/2 – גמר הסופרבול. התשדיר בן ה- 30 השניות של Fiverr צפוי להיות משודר ברבע השלישי של המשחק ויציג את Four Seasons Total Landscaping – חנות הגינון הקטנה בפרברי פילדלפיה, שזכתה לפרסום מפתיע בעקבות מסיבת עיתונאים של צוות הקמפיין של דונלד טראמפ שהתכנסה במקום זה במקום מלון היוקרה Four Seasons. פרסומת הסופרבול שמה זרקור על העסקים הקטנים המהווים את עמוד השידרה של אמריקה.

מחיר ההמבורגר של GDB הינו 67 שקלים, בארוחה 83 שקלים. לקוחות אשר יעלו תמונה של ספיישל ההמבורגר לרשתות החברתיות ויוסיפו את התיוג #GoBigWithFiverr ישתתפו בהגרלה יומית נושאת פרסים שווים כמו – Apple Watch, Apple ipad ומצלמת GoPro. הזמנות דרך וולט.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות