זזים

אלעד כהן מונה לסמנכ״ל שיווק, דוברות ופיתוח עסקי באיגוד החברות הציבוריות

אלעד כהן אלעד כהן

איגוד החברות הציבוריות מניע מהלך רחב לקידום החברות הציבוריות, וממנה את יועץ התקשורת אלעד כהן לתפקיד סמנכ״ל שיווק, דוברות ופיתוח עסקי. כהן, שמלווה את האיגוד בשנים האחרונות כיועץ התקשורת, ולו היכרות רחבה עם שוק ההון הישראלי, ימונה לתפקיד סמנכ״ל ויוביל את בניית מערך השיווק והפיתוח עסקי.

איגוד החברות הציבוריות הוקם ב-1991 ופועל לקידום הצרכים של החברות הציבוריות בתחומי הרגולציה, ממשל תאגידי, משפט וסוגיות מיסים. האיגוד הוא ממייסדי איגוד הדירקטורים, מפעיל ומקדם את פורום קשרי משקיעים (IR) ואת פורום היועצים המשפטיים.

במסגרת האסטרטגיה השיווקית החדשה של האיגוד הוא עתיד להקים את ׳פורום חברות ההייטק הציבוריות׳, שיאגד קרוב ל-100 חברות ציבוריות בתחום הטכנולוגיה ויפעל להאצת החיבור בין שוק ההון ותעשיית ההייטק הישראלית. בנוסף, האיגוד עתיד להציג יוזמות חדשות בזירה הדיגיטלית שיסייעו לחברות הציבוריות בקשר השוטף מול המשקיעים והציבור הישראלי.

מנכ״ל איגוד החברות הציבוריות אילן פלטו: ״הבורסה במומנטום חיובי והציבור חוזר להאמין ולהשקיע בחברות הישראליות. לצד המשך הפעילות המוצלחת של האיגוד למען החברות הציבוריות בתחומי הרגולציה והמשפט, מערך השיווק החדש ייצור ערך מוסף לחברות, תוך הדגשת התרומה שלהן לחברה הישראלית".

סמנכ״ל שיווק, דוברות ופיתוח עסקי באיגוד, אלעד כהן: ״מודה להנהלת האיגוד על הבעת האמון. יחד, נפעל להכרת התרומה של החברות הציבוריות לחברה הישראלית והחשיבות של שוק הון בריא ותוסס למשק כולו. אנו מזמינים את כל החברות הציבוריות לקחת חלק פעיל יחד איתנו בעיצוב העתיד של שוק ההון הישראלי״.

אלעד כהן הוא יועץ תקשורת מנוסה בתחומי ה-PR וה-IR, בעל תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינ"ל ותואר שני מתוכנית המצטיינים של ביה"ס למדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית. בתפקידיו הקודמים שימש כסמנכ"ל מחלקת שוק הון במשרד 'צור תקשורת' ובמשרד Together והוביל תהליכים אסטרטגיים-תקשורתיים ושיווקיים עם החברות בית דלק קידוחים, מידרוג, דויטשה בנק, בית ההשקעות איילון, איגוד תעשיות הגז, בית ההשקעות אינפיניטי, נאוויטס פטרוליום ועוד.

————

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בכסית בקבוצת הפוש הייעודית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות