פרסום ושיווק

שורטקאט פלייגראונד ו-״ST/AF – סטודיו אדם פיינברג" מתמזגים לקבוצה חדשה

מתמזגים. נאור רון, אדם פיינברג, דוד בירן מתמזגים. נאור רון, אדם פיינברג, דוד בירן

חברת "שורטקאט פלייגראונד", וחברת ״ST/AF – סטודיו אדם פיינברג" הודיעו על מיזוג. שתי החברות פועלות למעלה מעשור, והן מהבולטות בתחום העיצוב לטלוויזיה, אנימציה, פוסט פרודקשן ומיתוג. המיזוג בין שתי החברות ליצירת קבוצה חדשה, הוא חלק ממהלך התרחבות של החברות ומטרתה לפתח ולהרחיב את פעילותם בשווקים בינלאומיים וטריטוריות חדשות בארץ ובעולם.

אדם פיינברג, יהפוך לבעלים-שותף של הקבוצה הממוזגת, וינהל קריאטיבית את פעילות הקבוצה, יחד עם סמנכ"ל הקריאטיב של פלייגראונד דוד בירן. במקביל ימשיך הצוות הניהולי של ST/AF לפעול מול הלקוחות הקיימים תחת המטריה החדשה.

נאור רון, מייסד ומנכ"ל שורטקאט-פלייגראונד: ״שילוב המומחיות, הניסיון והיצירתיות של שתי החברות, ייצור גוף חדש שיאפשר לממש את החזון המשותף של הרחבת היכולות בתחומי הפעילות הקיימים ופריצה בצורה מיטבית לתחומים חדשים.״

אדם פיינברג, מייסד ומנכ"ל ST/AF הוסיף כי ״זהו איחוד כוחות שמאפשר חיבור של האיכויות והעיצוב של פלייגראונד עם יכולות הבוטיק והעיצוב שלנו. החזון המשותף של שתי החברות הוא לשים את העיצוב והמסר במרכז, לרוחב כל הפלטפורמות. אנחנו נשמור על יצירתיות ומצוינות, בתמיכה של פלטפורמה גדולה. זהו חיבור מעולה, שילוב הכוחות מייצר אנרגיה חדשה״.

חברת ״ שורטקאט-פלייגראונד״ היא חברת קריאטיב מהוותיקות והגדולות בישראל, המתמחה בעיקר במיתוג, אריזות גרפיות, קידום ושיווק תוכן וטכנולוגיה בשלל פלטפורמות המדיה. בין לקוחותיה לאורך השנים, ניתן למצוא חלק ארי מערוצי הטלוויזיה בארץ ומגוון רחב של חברות הפקה, הייטק, תעשיות ביטחוניות, טכנולוגיה ותעשייה, מוזיאונים ומרכזי מבקרים ופלטפורמות תוכן OTT. בין לקוחותיה הגדולים אפשר לציין את: לומניס, רפא"ל, נובל אנרג'י, החברה המרכזית למשקאות, מוזיאון העם היהודי, מרכז פרס לשלום וחדשנות ועוד

במשך השנים זכתה החברה בפרסים בינלאומיים רבים, לרבות פרסי זהב בתחרות ה – PROMAXBDA העולמית בתחום פרומו, שיווק ועיצוב. לחברה גם צוות תוכן ואנימציה, אשר ייצר סדרות אנימציה מקוריות ופיצ'רים כדוגמת ״מ.ק 22״ ו״המסע לכוכב המינימקים״.

"ST/AF סטודיו אדם פיינברג" הוקמה בשנת 2010 ומתמחה במיתוג למסך, עיצוב ואנימציה, אפקטים ויזואלים, קריאייטיב וכן עיצוב תוכן למוזיאונים ותערוכות. החברה ידועה בין היתר בזכות עיצוב ומיתוג ערוצי טלוויזיה רבים ומהדורות החדשות המובילות – חברת החדשות של ערוץ 12, חדשות 13, חדשות כאן 11. הסטודיו מיתג את המסך של כאן 11- תאגיד השידור הישראלי, החינוכית, פרטנר TV, ערוצי ילדים – הופ, זום, ג'וניור וערוצים נוספים בארץ ובחו"ל. הסטודיו עוסק בעיצוב ובימוי פוסט לפרסומות וסרטים עבור משרדי הפרסום המרכזיים והחברות הגדולות במשק בהן google , אלעל, ceasarstone, שטראוס, פלייטיקה, 888 ועוד. כמו כן הסטודיו נבחר למתג ולעצב את השפה הגראפית והמשדר של אירווזיון 2019 שנבחר למשדר העשור.

————

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בכסית בקבוצת הפוש הייעודית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות