זזים

איש התקשורת שלום אלבז יוצא לדרך עצמאית

שלום אלבז עם הזכייה בדוברות המצטיינת בישראל שלום אלבז עם הזכייה בדוברות המצטיינת בישראל

שנתיים לאחר שמונה לראש תחום מדיה בעיריית צפת והוביל לשינוי תדמיתי משמעותי של בירת הגליל, איש התקשורת הצפוני שלום אלבז הודיע על עזיבת תפקידו ברשות המקומית והקמת משרד עצמאי,' SE יחסי ציבור' שיעניק שירותים בתחום יחסי הציבור, מיתוג, אסטרטגיה, פרסום וניו מדיה.

אלבז (32) הנשוי + 2 תושב צפת, החל את דרכו בתחום התקשורת כבר בגיל 13 במקומונים בצפת, במהלך הדרך העיתונאית עבד בידיעות תקשורת, חדשות הוט בצפון וכלי תקשורת נוספים. מזה עשור הוא משמש ככתב הצפוני של אתר הספורט ONE. לאחר שהשלים את לימודיו האקדמאים – תואר ראשון בתקשורת במכללת עמק יזרעאל ותואר שני בתקשורת אסטרטגית, יחסי ציבור וניהול משברים באוניברסיטת חיפה, במשך 4 שנים הוביל לקוחות רבים בתחום יחסי הציבור במשרד 'תקשורת' בו עבד ובשנתיים האחרונות שימש כראש תחום מדיה בעיריית צפת והוביל את מערך התקשורת של עיריית צפת למהפכה של ממש, עם פיתוח פלטפורמות חדשות, שיתוף ציבור, מיתוג מחדש ושינוי תדמיתי.

רגע השיא בשנתיים של אלבז בעיריית צפת הגיע לפני כחודשיים כשזכה במקום הראשון מבין כל הרשויות במדינת ישראל בתחרות איגוד דוברי הרשויות המקומיות על הפעילות הענפה בעיריית צפת. כעת, החליט להמשיך לדרך עצמאית, פסל מספר הצעות שקיבל ממשרדי יחסי ציבור מצפון הארץ ומהמרכז, ופתח משרד עצמאי- 'SE יחסי ציבור' שיעניק שירותים לקהל לקוחות מגוון. עוד נודע כי מספר גופים מרכזיים בצפון הארץ כבר פנו לאלבז על מנת לשכור את השרות של משרדו.

שלום אלבז ציין: "אני מודה לכל מי שליווה אותי לאורך הדרך, עיצב את מי ומה שאני בתחום המקצועי ואפשר לי להגיע להישגים משמעותיים ולהביא את כישורי ליידי ביטוי. כעת, לאחר שצברתי ניסיון מקצועי וידע אקדמאי רב, אני יוצא לדרך עצמאית במטרה להעניק מענה מיטבי, מודרני וחדשני, לשלב בין הכלים המסורתיים לכלים החדשים, ביצירתיות נחישות ומסירות, בכדי לבנות ולשפר תדמית של חברות, ארגונים, עסקים וגופים שונים".

————

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בכסית בקבוצת הפוש הייעודית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות