יח"צ

פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס החלו ללוות את אוניברסיטת ת"א

בן עזריאל בן עזריאל

אוניברסיטת תל-אביב היא אוניברסיטת המחקר הגדולה בישראל ובעלת המגוון הרחב ביותר של תחומי לימוד ומחקר. לומדים בה כ-30,000 סטודנטים בכל מסגרות הלימוד והתארים, ועל הסגל האקדמי נמנים מרצים וחוקרים מן הצמרת העולמית, המשפיעים במחקריהם על כל תחומי החיים והתרבות. את הייעוץ התקשורתי והיח"צ לאוניברסיטה יובילו באופן אישי מנכ"לית המשרד, מירב פרסי צדוק, וסמנכ"ל המשרד, בן עזריאל.

למשרד יחסי הציבור והיעוץ התקשורתי אסטרטגי פרסי צדוק-קוצ'יק–טריואקס ניסיון עתיר שנים בליווי מוסדות אקדמיים, ציבוריים, מוסדיים ובנושאים המהווים מנועי צמיחה במשק ובהם חדשנות, טכנולוגיה והייטק, כלכלה, פינק ושוק ההון, אנרגיה ותיירות.

סמנכ"ל המשרד בן עזריאל: " אנו גאים על האמון שניתן בנו על ידי לקוחותינו הוותיקים שהולכים איתנו שנים רבות ושמחים במיוחד על ההתרחבות המשמעותית של החודשים האחרונים ועל הצטרפותם למשפחה של לקוחות כמו אסותא מרכזים רפואיים, מכון טרומן, חברת הפינטקeToro וחברת ניהול ההשקעות קלאריטי קפיטל וכעת גם אוניברסיטת תל אביב".

בין לקוחות המשרד הנוספים: המכון למחקרי ביטחון לאומי INSS; נעמת; קרן רש"י; ארגון הפרקליטים; ויזה, פורד, יונייטד איירליינס, ספקטרוניקס אמרסון ועוד.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות