יח"צ, מדיה

"ניסו לגמור את החיים שלי": איש היח"צ תובע את אדוה דדון

אדוה דדון אדוה דדון

במרכזה של סדרת התחקרים "הנוכלים" של אדוה דדון ששודרה בחדשות 12 בחודש ספטמבר האחרון עמד יועץ התקשורת איציק דוד. דוד הוצג בתחקיר כמושך בחוטים והבעלים של חברת היעוץ פאבליק ליין, על אף שהבעלים הרשמיים של החברה, ומי שגם רואיין בתחקיר הוא מאיר אברהם, אשר טען כי הוא חותמת גומי מאחר ודוד הינו פושט רגל.

דדון נכנסה למשרדי החברה בתל אביב ודרשה מדוד תשובות מדוע הוא אינו משלם משכורות לעובדים ולספקים. כעת, תובע דוד את חדשות 12 ואדוה דדון בסכום של 640 אלף שקלים.

שמו של איציק דוד, או איציק דוידוביץ', כבר נקשר בעבר לכמה פרשיות המערבות יחסי ציבור, הפקה וגם אילנה אביטל, שאף היא רואיינה בתחקיר של דדון. בכולן נראה כי אנשים מלינים על כך כי נתנו שירותים לאיציק דוד, אך לא קיבלו שכר, כמו בפסטיבל הדראג אי אז בתחילת שנות ה-2000 ופסטיבל האייטיז בגינו עזבה סמנתה פוקס את הארץ מבלי להופיעה.

דוד מצידו טוען כי הוא אינו הבעלים או המנהל של חברת פאבליק ליין, אלא נשכר לתת שירותי יעוץ בלבד. במכתב ההתראה לפני תביעה ששלח דוד אל חדשות 12 הוא דורש התנצלות במהדורה המרכזית ותשלום בסך של 640 אלף שקלים. "דומנו כי הנכם מגוייסים לחלוטין לטובתו של אותו מאיר, שביקש לצרף מרשי לחברה שבבעלותו ושיצר חובות כספיים בעצמו כלפי עובדים וספקים, כנראה בשל אינטרסים של הגב' דדון עימו וודאי שמידת האמת אינה נר לרגליו של המפרסם בניגוד לכללי האתיקה העיתונאית", נכתב במכתב ששלח עו"ד אבישי פרץ המייצג את דוד. ""הצגתו של מרשי כנוכל וכמי שרימה והונה אנשים נעשתה ללא בדיקה עניינית ולמעשה ללא בדיקה כלשהי. (היא) הסתמכה על דבריו של צד ג' מבלי שאלה נתמכו בבדל של ראיה. מכאן כי פרסומכם הינו שקרי ומופרך, נטול בסיס משפטי או עובדתי".

"אני פועל בכל דרך לקבל את ההתנצלות המגיע לי", אומר דוד. "להיכנס למשרדי יחסי ציבור בשעת משבר, כשיש לקוחות, ולהטיח בי טענות שווא חד צדדיים זה לא יעלה על הדעת. אני לא אגיע לפשרה, אני רוצה שאדוה דדון תלמד לעשות את העבודה שלה כמו כראוי. אי אפשר לנסות לגמור את החיים שלי בלי לתת לי את האפשרות להתגונן, על זה אני נלחם".

מחדשות 12 בחרו שלא להגיב.

הכתבה שבעטיה הוגשה התביעה:

 

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות