פרסום ושיווק

הכירו את חנות המוצרים הוירטואלית הראשונה לתעשיית הפרסום בישראל

חנות מוצרים וירטואלית לתעשיית הפרסום חנות מוצרים וירטואלית לתעשיית הפרסום

משרד הדיגיטל TheySay חוגג 10 שנות קיום והחליט להרים לעצמו בדרך יצירתית במיוחד: הקמת חנות מוצרים וירטואלית ראשונה לתעשיית הפרסום בישראל, תחת הכותרת: "כל מה שפרסומאים צריכות".

החנות מלאה במיקרו קופי שנון ומצחיק ובמגוון מוצרים כמו: מקלדת מהודרת למנהלת שיווק (עם האותיות ל' ו-א' בלבד), חלב דל תקציב, שורת חיפוש שמעלה: את זה אין, וגם את זה, ועמודי 404 שנונים במיוחד כשמנסים לרכוש את המוצרים.

מתוך החנות | TheySay
מתוך החנות | TheySay
מתוך החנות | TheySay
מתוך החנות | TheySay

החנות זכתה לפרגון גדול ויוצא דופן בתעשייה ובמיוחד בקבוצות הפייסבוק השונות: מנהלי שיווק מצייצים, קריאייטיב פירסט (גם מפרגנים שם?!) ובקבוצת נשות התוכן: צריכה את זה לאתמול.

מ-TheySay נמסר: "לקחנו את ההדמנות ליצור בלי מגבלות וללכת עד הסוף עם הרעיונות שלנו. הופתענו מאוד מכל התגובות, זה שימח וריגש אותנו שאנשים נהנו, צחקו והזדהו עם התוכן שיצרנו. אנחנו מאמינים שיצירה מהלב היא תמיד בעלת ערך משמעותי וכבר חושבים על הפרוייקט הבא".

משרד הדיגיטל דייסיי קיים 10 שנים, בבעלותה של לירון בן ארי (לשעבר פובליסיס ואוויס) ומטפל בלקוחות גדולים דוגמת: בנק דיסקונט, פייבוקס, VW, סקודה, AIG, ועוד.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות