מדיה

עושות היסטוריה: מגזין "לאשה" בשיתוף פעולה בינלאומי עם מגזין אופנה מדובאי

אותה תמונה, שני שערים אותה תמונה, שני שערים

היום בדוכנים תוכלו לחזות בעיתון "לאשה" בשיתוף פעולה יוצא דופן עם המגזין "ל'אופיסייל ערביה" (L'OFFICIEL ARABIA), ממגזיני האופנה החשובים בדובאי. הדוגמנית הישראלית יעל שלביה תופיע בשער זהה ובהפקה זהה בשני המגזינים במקביל.

המגזין מאיחוד האמירויות עשה היסטוריה בכך שבחר בחיילת יעל שלביה להופיע על שער גיליון פברואר שלו. בכך הפכה שלביה לישראלית הראשונה שמופיעה על שער של מגזין אופנה מדובאי וזו הפעם הראשונה בעולם ששני מגזינים שונים בעולם יוצאים עם שיתוף פעולה כזה ושער זהה במקביל. בנוסף, מגזין "לאשה" מקדיש את השער האחורי שלו לדוגמנית שאנל איאן המתגוררת בדובאי, בהפקת אופנה מיוחדת שצולמה שם עבור המגזין הישראלי. איאן פרצה תקרת זכוכית כשהפכה לדוגמנית השחורה הראשונה באמירויות. ההפקה איתה והראיון שהעניקה ל"לאשה" יפורסמו במקביל באתר המגזין "ל'אופיסייל ערביה".

יעל שלביה ב"לאשה" | צילום: יוסי מיכאלי L'OFFICIEL ARABIA © הפקה: Anna La Germaine
צילום: יוסי מיכאלי L'OFFICIEL ARABIA ©
הפקה: Anna La Germaine

מאחורי השער עומדת יזמית אופנה בשם אנה לה ז'רמיין, שהציעה למגזין האמירתי לפרסם שער עם שלביה לאור כינון היחסים בין איחוד האמירויות לישראל.

"אני הכי מתרגשת בעולם מהשער הזה", אמרה יעל שלביה בראיון לתחיה ברק ב"לאשה", "זו תחושה היסטורית להיות על שער של מגזין אמירתי, תחושה שחצינו איזה גבול. כשפנו אליי מהמגזין סיפרתי להם שאני גם חיילת ושיש לי זיקה לדת, וזה רק עוד יותר הדליק אותם".

שאנל איאן | צילום: Adam Browning-Hill הפקה וסגנון: Anna La Germaine
צילום: Adam Browning-Hill
הפקה וסגנון: Anna La Germaine

"אני גאה בכך שהצלחנו לפרוץ מחסומים", אמר בובה סטניק, העורך הראשי של "ל'אופיסייל ערביה".

קרינה שטוטלנד, העורכת הראשית של "לאשה", ציינה: "אני גאה בשיתוף הפעולה המרגש בין כל העוסקים במלאכה במדינות השונות. יחד הצלחנו להוכיח שגם אופנה היא דרך מצוינת להעביר מסרים של שלום, אחווה ושיתוף פעולה".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות