זזים, מדיה

אלי שטרן מונה לעורך מדור הספורט של ישראל היום

אלי שטרן, עורך הספורט של ישראל היום אלי שטרן, עורך הספורט של ישראל היום

אלי שטרן, העובד במדור הספורט של ישראל היום כתשע שנים, מונה כעת לעורך הראשי של מדור הספורט של העיתון. שטרן, תיכף 42, החל כעורך עמודים במדור הספורט, המשיך כסגן העורך הראשי (מ-2015) וכעת הוא מקבל את המינוי כעורך הראשי של המדור, במקום עודד שלו שעוזב את העיתון בו עבד מאז 2011 ועובר לחברת הייטק.

שטרן החל את דרכו העיתונאית במקומוני השרון. לאחר מכן עבד לאורך תקופה במדור הספורט של "הארץ". במקביל לעבודתו ככתב ועורך ב"הארץ" שימש שטרן גם כצלם של העיתון.

לישראל היום, כאמור, הוא הגיע ב-2011, ועושה רושם כי המשימה העיקרית שתעמוד בפניו היא לנסות ולהפוך את זרוע הדיגיטל של העיתון בתחום הספורט, בדומה למהדורה המודפסת, למעט יותר משמעותית ממה שהיא היום.

אלי שטרן: "אני מודה לעודד שלו על בית הספר לתקשורת ספורט שלמדתי לצידו, ועל העבודה המשותפת. בנוסף אני מודה לבועז ביסמוט לאריאל שמידברג וכל הצוות של "ישראל היום" שהאמינו בי לתפקיד ובטוח שנצעיד את האתר, היישומון ומדור הספורט צעד נוסף קדימה".

עודד שלו: "אחרי 9.5 שנים מרתקות ומלאות אתגרים בישראל היום אני יוצא לדרך חדשה. ברצוני להודות לעורך הראשי בועז ביסמוט על האמון, התמיכה והסיוע. לסגנו אריאל שמידברג על שנים ארוכות של עבודה משותפת ולמנכ״ל עמיר פינקלשטיין על הכל. מאחל הצלחה למחליפי בתפקיד אלי שטרן ולכל הצוות של הספורט. משוכנע שהם יצליחו"

העורך הראשי של העיתון, אתר ויישומון 'ישראל היום', בועז ביסמוט, בירך ואמר: "מצוין בא, מצוין הולך. אנחנו במשפחת 'ישראל היום' מאמינים בפיתוח הון אנושי מוכשר ומקצועי במגוון תחומים. מדור הספורט שלנו בתנופה ואין לי ספק שאלי שטרן הוא האיש הנכון בזמן הנכון להוביל אותו. קידומו הינו טבעי והוא מביא מודל לחיקוי לבאים אחריו".

עוד בירך: "אני מודה לעודד על התקופה בה הוביל את מדור הספורט והפך אותו לאחד הטובים בתקשורת הישראלית, והביא סקופים וידיעות שעשו רעש בעולם הספורט. אני מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות