דיגיטל

מכתב הפרידה מהעובדים של עורך וואלה הפורש, מעיין דגן

בית וואלה (עיבוד ממוחשב) בית וואלה (עיבוד ממוחשב)

המכתב שלהלן נשלח היום בצהריים לעובדי וואלה:

עובדים יקרים,

אחרי שמונה שנים מאתגרות ומלאות סיפוק בוואלה, אני מרגיש שזו העת הנכונה עבורי לסיים את תפקידי ולפנות לאתגרים חדשים.

לאורך השנים התמזל מזלי לעבוד בשלל תפקידי מפתח באחד מכלי התקשורת הגדולים והמשפיעים במדינה, שבשיאם שימשתי ראש מערכת החדשות ולאחר מכן העורך הראשי.

אני חש גאווה גדולה מאוד על הדרך שעשינו. יחד איתכם – העורכים, הכתבים, המפיקים, הצלמים, הגרפיקאים, אנשי האולפן – שעבדתם במסירות ראויה לציון גם בתקופות קשות, מימשנו את החזון של וואלה כאתר שהוא בית לכל ישראלי באשר הוא – ללא הבדל דת, גזע או מין.

הצבנו בראש סדרי העדיפויות שלנו את העיסוק העיתונאי הערכי, ההישגי והבלתי מתפשר בנושאים שבליבת סדר היום – בכל תחומי החיים, פיתחנו יחד מוצרי תוכן חדשים והשתדלנו להנגיש למיליוני גולשינו את התוכן המגוון שיצרנו עבורם בצורה הבהירה, המעניינת – והמכבדת ביותר.

ישנם רבים שחשוב לי להודות להם, ואעשה זאת בסדרת שיחות אישיות במהלך השבועות הקרובים. את הבמה הזו אנצל כדי להודות למנכ"ל החברה, עידו אשד, שהאמין בי לאורך כל הדרך ומינה אותי לעמוד בראש פירמידת התוכן של האתר. ולא פחות חשוב מכך: נתן לי חופש מקצועי מוחלט לנהל את האתר באופן שבו אני רואה לנכון. לא מדובר בדבר מובן מאליו כלל וכלל – ועל כך תודתי והערכתי הרבה.

אני בטוח שגם בהיעדרי תמשיכו להוביל את האתר בכישרון רב ותסייעו לו להמשיך להיות המוביל בישראל. מעריך אתכם מאוד, תחסרו לי.

שלכם,

מעין דגן | עורך ראשי | וואלה!NEWS

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות