על סדר היום

ביבי שברת שיא עולמי: פורום ראשי המסחר יוצא בקמפיין פרסום

ביבי שברת שיא עולמי ביבי שברת שיא עולמי

פורום ראשי המסחר בישראל, המייצג את כלל ענפי המסחר בישראל לרבות השווקים, המסעדות, הרשתות מרכזי הקניות והקניונים, מעלה היום קמפיין פרסומי ברשתות החברתיות למען פתיחת המסחר ביום חמישי הקרוב, ה-4.2.

הקמפיין מעלה את הטענה שהסגר על המסחר במדינת ישראל שבר את שיא העולם בכמות ימי הסגר על המסחר בהשוואה לכל המדינות בעולם כולו. אין עוד מדינה בכדור הארץ שהמסחר נסגר ונפגע בהיקף דומה.

פורום ראשי המסחר בישראל יוצא במכתב גלוי לממשלת ישראל, המבקש ממקבלי ההחלטות וקובעי המדיניות לנצל את הזמן שאולי עוד נותר כדי להציל את העסקים בישראל.

"בזמן שהפוליטיקאים עסוקים בריאליטי של הבחירות, בעלי העסקים קורסים. הממשלה המכהנת אחראית לשיא העולמי, בכך שסגרה את העסקים במצטבר למשך למעלה מ-180 יום בשנה החולפת. אילו היה מנוהל סגר אמיתי, העסקים היו נפתחים כבר מזמן, אך דה פקטו הממשלה ניהלה פייק-סגר, שהשאיר כמעט את כל הענפים פעילים, למעט העסקים. לאנשי עסקים רבים כבר נגמר החמצן ורבים נמצאים עמוק עד הצוואר בשוק האפור. פורום ראשי המסחר בישראל דורש לפתוח את המסחר וההסעדה לא יאוחר מיום חמישי, ה- 4 בפברואר, אחרת אולי כבר לא יהיה מה להציל".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות