יח"צ

עולים כיתה: דולפין מרחיבה את מחלקת החינוך והתרבות עם שלושה תקציבים חדשים

רון שור, ענת שור רון שור, ענת שור

משרד היח"צ 'דולפין פרסום ויחסי ציבור', בבעלותם של ענת ורון שור, מרחיב את מחלקת החינוך והתרבות עם שלושה תקציבי יח"צ חדשים המצטרפים לשורת הלקוחות במשרד.

בין התקציבים שהצטרפו, נמצאים התיכון החברתי החדש בת"א, שהוקם בשנת הלימודים הנוכחית ופועל לקידום למידה חווייתית, המפגישה בין בני נוער מעולמות שונים ומנוגדים תוך חינוך לסובלנות, קבלת האחר, שוויון חברתי ועוד. התיכון פועל בשיטת חינוך ייחודית ומעניק לתלמידים איכויות של חינוך פרטי.

תקציב נוסף לחברת 'דולפין' הוא של מרכז מצמיחים, הפועל במודל התערבות ייחודי של סדנאות המכשירות מחנכות, מחנכים ותלמידים בכלים להפחתת אלימות מילולית, אלימות ברשתות חברתיות, חרם כיתתי ועוד. פעילותו של המרכז נערכת במאות בתי ספר ברחבי הארץ וצפויה להתרחב להקמת אקדמיה ייחודית בתחום.

תקציב שלישי שהצטרף ל'דולפין' הוא בית יגאל אלון, הממוקם בקיבוץ גינוסר, ועוסק בהנחלת מורשתו של יגאל אלון באמצעות פעילות נרחבת לקירוב בין יהודים לערבים, קידום מנהיגות ראויה וערכית בקרב בני המכינות הקדם צבאיות ובמסגרות חינוכיות שונות ועוד.

מנכ"לית ובעלי 'דולפין', ענת שור: "הצטרפותם של לקוחות חדשים בעיצומו של משבר הקורונה היא הבעת אמון בחברה וביכולותיה ואני גאה להמשיך, יחד עם עובדי החברה, להרחיב את משפחת 'דולפין' תוך מתן שירות מקצועי ומצוין".

חברת יחסי הציבור 'דולפין' פועלת מזה 26 שנה במגוון רחב של תחומים, ומעניקה שירותי יחסי ציבור, דוברות, דיגיטל, ניהול משברים ואף ייעוץ אישי למיתוג בשיטה ייחודית שנבנתה על בסיס שנות נסיון רבות. תחומי הפעילות של החברה מגוונים, והם כוללים מתן שירותים לגופים ציבוריים, חברות נדל"ן, הייטק, תעשייה, מגזר שלישי ועמותות, תיירות וכאמור- תרבות וחינוך. בין היתר, מנהלת החברה את תקציבי היח"צ של קבוצת אורון אחזקות והשקעות, דלתות פנדור, אביבי מטבחים, עמותת 'תנו לחיות לחיות' ועוד.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות