פרסום ושיווק

ביי ביי שוקה: אודי כגן מחליף את שני כהן בקמפיין לחברת אי.די.אי

אודי כגן בקמפיין החדש ל-9 אודי כגן בקמפיין החדש ל-9

חברת אי.די.אי הכריזה על השקת מותג חדש בשם '9', שיחליף את המותג הישן '9 מיליון', במסגרתו השיקו בסוף השבוע פרסומת חדשה אותה מוביל הפרזנטור החדש אודי כגן, שמחליף את שני כהן. במשך עשור כיכבה שני כהן בפרסומות כמזכירה של שוקה סוכנות לביטוח, וקראה לעבור לרכוש את הביטוח בשיטת ביטוח ישירה, ללא עמלות סוכן.

אודי כגן, ימשיך את הקו הקומי שהיה נהוג ב-'9 מיליון', תחת המסר: "אוהב לסגור דברים בעצמך? זה בשבילך! לאנשים שאוהבים להצליח בעצמם". בקמפיין, לאחר שאודי רוכש ביטוח לבד, הוא משוכנע שהוא גם יכול לעשות הכול לבד, מטיפול זוגי, למסז' ואפילו בחדר הניתוח.

המותג החדש מביא עמו שיטת מכירות חדשה וייחודית בשוק הביטוח, בה הלקוח קונה בעצמו את הביטוח בצורה דיגיטלית, מהתחלה ועד הסוף, ללא התערבות נציג או סוכן. הרכישה מתבצעת אונליין באתר '9'.

מרב קליפר פרץ, סמנכ״לית השיווק של אי.די.אי ביטוח: "בדיוק כשם שהבאנו את הביטוח הישיר לישראל, אשר עודד את המבוטח לחסוך בתשלומי עמלות לסוכנים, כך אנו מביאים ביטוח שהלקוח רוכש בעצמו, בזול, ללא בזבוז זמן וללא צורך במיקוח".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות