פרסום ושיווק

מקסימדיה תנהל את מערך יחסי הציבור של Geomatrix

יפית אשר יפית אשר

מקסימדיה מערכות שיווק ויחסי ציבור תנהל את מערך התקשורת ויחסי הציבור של גאומטריקס, אחת מחברות פיתוח המוצר המובילות בישראל.

Geomatrix, העוסקת בפיתוח מוצרים, הוקמה על ידי יוצאי יחידת 8200 ומפתחת רעיונות חדשניים של יזמים פרטיים או חברות סטארט אפ בסקטורים שונים – Medical Device, קוסמטיקה, ערים חכמות, IOT, תעשייה ביטחונית, Consumers ועוד. גאומטריקס מספקת בעזרת ניסיונה הרחב מעטפת שירותי תכנון ופיתוח מלאה ומובילה בתחום פיתוח המוצרים ומתן פתרונות טכנולוגיים בתחומי הנדסת מכונות, אלקטרוניקה, תוכנה, עיצוב וייצור המוצר.

"אנחנו שמחים על הבחירה בנו ומודים להנהלת גאומטריקס על ההזדמנות והבעת האמון בנו. מחלקת הטכנולוגיה וההיי-טק של מקסימדיה מייצגת חברות מקומיות ובינלאומיות רבות ואין ספק שזו גאווה גדולה לצרף אליה גוף ישראלי משפיע וחשוב כגאומטריקס אשר משקיעה בפיתוח ישראלי וממלא תפקיד משמעותי ביצירת מוצרי העתיד", מסבירה יפית אשר מנכ"ל מקסימדיה.

מקסימדיה מערכות שיווק ויחסי ציבור היא חברת יחסי ציבור וייעוץ שיווקי ואסטרטגי בעלת ניסיון רב בתכנון ובהקמת מערכות שיווק וניהול יחסי ציבור. החברה נחשבת כיום לאחד ממשרדי היח"צ והייעוץ המתפתחים והחדשניים בתחום. מקסימדיה מייצגת שורה של לקוחות ומותגים בינלאומיים מובילים, כמו גם מותגים, קבוצות, ארגונים מרכזי קניות וקניונים בולטים במשק הישראלי.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות