עד הבחירות זה יעבור, על סדר היום

התגעגעתם? בשבת הקרובה תהיה "שבתרבות". בפייסבוק

רועי כ"ץ, מנחה השבתרבות

ה׳שבתרבות׳ חוזר: דמוקרט tv תוביל את ׳שבתרבות׳ בישראל בתקופת הבחירות במטרה להמשיך ולעודד שיח מעמיק על ערכים והבדלים אידיאולוגיים בין המפלגות השונות. אחרי שהפך במערכות הבחירות האחרונות לחלק בלתי נפרד מהשיח הציבורי פוליטי במדינה וגם סיפק לא מעט כותרות, מוסד ה׳שבתרבות׳ חוזר.

החל מהשבת הקרובה, דמוקרטtv תחדש את ׳שבתרבות׳ והצופים יוכלו ליהנות מריאיונות עם בכירי הפוליטיקאים והמערכת הציבורית ולהשתתף און ליין מהבית.

בתוכנית הראשונה יופיעו יו״ר מרצ ח"כ ניצן הורביץ, והאלופה (במיל) ח״כ אורנה ברביבאי מיש עתיד. מנחה השבתרבות הוא העיתונאי רועי כ״ץ. האירוע יתקיים מדי שבת בבית האזרח ברמת גן, ויועבר בשידור חי בפייסבוק של דמוקרט TV החל מהשעה 11:00 בבוקר.

״בחירות אמורות להיות על מהות ועל הבדלים בהשקפת העולם ואנחנו נשתדל באמצעות השידורים שלנו בתקופת הבחירות להחזיר את שיח המהות לסדר היום. דווקא במערכת בחירות המתנהלת תחת הקורנה חשוב לנו להחזיר את מוסד שבתרבות לאוויר ולאפשר לציבור הרחב לשמוע ולהשמיע מהספה בבית, כי בסוף, התקשורת והפוליטיקה שייכות לציבור" כך הדגישו בדמוקרטtv.

עמוד הפייסבוק של דמוקרטTV

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות