פרסום ושיווק

אמרי גלאי, מנכ"ל וולט היוצא, הוא איש השיווק של 2020

אמרי גלאי אמרי גלאי

חברת וולט ואמרי גלאי שהיה אחראי על הגעתה של וולט, הפינית במקור, לישראל, הפכו את החברה ואת שליחיה לאחד מסמלי תקופת הקורונה.

גלאי, שייסד וניהל בארץ את הפעילות של וולט, הפך אותה בתוך זמן קצר מחברה אנונימית עבור הציבור הישראלי, לכזו ששינתה את הרגלי הצריכה בכל הנוגע למשלוחי אוכל בארץ. תחת ניהולו של גלאי, קבעה וולט סטנדרט חדש, התקשרה עם מספר רב של מסעדות, אפשרה ללקוחותיה להתעדכן כל העת בססטוס ההזמנה, העמידה נציג שירות לקוחות בלייב מול האפליקציה, וקיצרה את פרק הזמן לקבלת הזמנה לכחצי שעה בממוצע.

אפליקציית פרצה לשוק הישראלי בסוף שנת 2018, ובתוך כמה חודשים מיום כניסתה חוללה מהפכה בסצנת המסעדנות בתל אביב. וולט פועלת היום במספר גדול של ערים, ביניהן: רמת גן, גבעתיים, רמת השרון, הרצליה, קריית אונו וראשון לציון.

לצד הפיכת וולט לספקית מערך משלוחים מובילה עבור מסעדות רבות, יזמה החברה תפריטי פופ אפ משתנים ושיתופי פעולה עם חברות כגון שטראוס ויוניליוור. עם פרוץ משבר הקורונה, הפכה וולט לערוץ הכנסות מרכזי ולעתים יחידי עבור מסעדות, שהיווה אחוז משמעותי מההכנסות.

גלאי כיהן בעבר כראש תחום השיווק הגלובלי של חברת GETT, וכמנהל פיתוח עסקי של AIRBNB. לפני שנכנס לוולט היה מנכ״ל השלוחה הישראלית של חברת האופניים השיתופיים OFO. בימים אלו, משמש גלאי כאחראי על פעילות החברה ב-10 מדינות באירופה.

מנימוקי ועדת השיווק של האיגוד:

השליח של וולט עם החולצה הכחולה וקופסת המשלוח הצמודה, הפך לאחד מסמלי תקופת הקורונה. וולט הפכה לצינור החמצן, ולעתים אף למחולל ההכנסות היחיד של מאות מסעדות, ואילו הלקוח נהנה מקלות השימוש באפליקציה, ממהירות תגובה, ומן האפשרות לעקוב כל העת אחרי שלבי הכנת ההזמנה שלו ומיקומו של השליח. לא פחות חשוב – החברה אף העניקה עבודה קבועה ופרנסה לרבים, שמצאו את עצמם ללא מקורות הכנסה בימי קורונה והפכה למרכיב חשוב וחיוני בנוף האורבני הישראלי.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות