אנשים

אודי סגל פונה לזירה החברתית

אודי סגל אודי סגל

מגפת הקורונה והסיטואציה חברתית המורכבת עמה מתמודדת מדינת ישראל מביאה את רדיו תל אביב להחזיר לשידור תכנית אקטואליה שתיוחד כולה לנושאים חברתיים. התוכנית תעסוק באתגרים עמם מתמודדת החברה בישראל, ביניהם מצוקת העוני, הזנחת קשישים וניצולי שואה, פריפריה מול מרכז, חינוך, שילוב החלש והנכה בחברה ויציאה ממעגל הרווחה והסעד.

"התכנית החברתית", תשודר מידי יום שישי בשעה 12:00 בצהריים, בצמידות לתוכנית הדגל של התחנה "גומרים הולכים" עם סגל ודני סידס . למשדר, בשיתוף "פתחון לב", יצטרף מנכ"ל הארגון אלי כהן, שיביא למיקרופון בכל שבוע את המתרחש בזירה החברתית.

אודי סגל: "אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לעסוק בנושאי הליבה הכואבים ביותר בחברה הישראלית לצידו של אחד האנשים המשמעותיים ביותר בתחום, אלי כהן, וכמו גם אישים נוספים בעלי רקורד של עשייה בתחום החברתי איתם נשוחח בכל שבוע. השנה האחרונה חשפה את כל הבעיות בחברה הישראלית, הפערים והשסעים ואני גאה על כך שרדיו תל אביב בוחר להישיר מבט ולעסוק בזה בכל שבוע".

אלי כהן, מנכ"ל "פתחון לב": "ברצוני להודות לאבי משולם, רדיו תל אביב ולאודי סגל, מבכירי העיתונאים בישראל, על האומץ והנחישות להביט לעוני בעיניים ולהציב את הנושא, מדי שבוע, על סדר היום. מעגל העוני בישראל, בעיקר בשנה האחרונה נוכח משבר הקורונה, מתרחב ומתעצם וכולי תקווה כי יחד, הודות לעיסוק שבועי בנושא וטיפול בליקויים חברתיים – נצליח להעלות את המודעות הציבורית ולפעול למען אלו שקולם אינו נשמע בשלל נושאים חברתיים בוערים".

אבי משולם, מנכ"ל FM102 רדיו ת"א: "הרדיו של בירת התרבות והעסקים של ישראל מחויב כמו כל העיר תל אביב להניע מחדש את גלגלי הכלכלה הישראלית ולסייע ככל האפשר גם למגזר השלישי ולחלשים בחברה. יחד עם אלי כהן, מנכ"ל פתחון לב, ואודי סגל נתחבר בכל תכנית למתחולל בשטח, נדרוש תשובות מקובעי המדיניות ונייצר רדיו שמחולל שינוי".

 

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות