פרסום ושיווק

Screen: גרין פרודקשנס משיקה בית פוסט חדש

פנינה שגב פנינה שגב

'גרין פרודקשנס', אחת מחברות ההפקה הבולטות המפיקה פרסומות, סרטי תדמית, סדרות וסרטי קולנוע. החברה שאחראית למאות פרסומות לחברות המובילות במשק, כגון: מפעל הפיס, אוסם, שופרסל, קימברלי חוגלה, E-toro, Fiverr, גוגל ועוד, סדרות וסרטי קולנוע ביניהם "פיגומים", "אנשים כתומים", "הנוער" והסידרה "אחד על אחד" שמשודרת בימים אלו ב- כאן 11 ואשר השיקה לא מכבר סניף נוסף בניו זילנד בהמשך ישיר לסניף באוסטרליה בשיתוף עם חברת ההפקה העולמית SweetShop , מגשימה חלום ישן ומפעילה לראשונה בית פוסט חדש שיקרא Screen.

Screen by Green

עד היום הפעילה 'גרין פרודקשנס' בית פוסט בוטיקי אשר נתן מענה בעיקר לצורכי החברה ומעגל לקוחותיה. כעת, החליטו השותפים הצעירים רועי קורלנד וגל גרינשפן, להרחיב את שירותי החברה, להשתמש ביכולות המקצועיות והיצירתיות שלה ולספק ללקוחותיה פתרונות ייחודיים, יצירתיים ומותאמי לקוח על ידי מיטב אנשי המפתח בתעשייה.

כחלק מהמהלך גויסו שתי דמויות מפתח. פנינה שגב שגויסה לנהל את בית הפוסט, עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה בעולם הפרסום, התחילה את דרכה כמפיקה ולאחר שנים במשרד הפרסום "יהושע" עברה לעולם הפוסט וקרוב לעשור ניהלה הפקתית את פוסט אופיס שהיה שחקן מפתח שנים ארוכות בתעשייה ועופר שנהב – שגויס בתור מנהל קראייטיב המתמחה בפוסט פרודקשן -עופר הוביל וניהל במשך שנים את כל נושא האפטר אפקט בבית הפוסט ברודקסט ועבד עם לקוחות כגון תנובה, YES ועוד.

עופר שנהב | יח"צ
עופר שנהב | יח"צ

רועי קורלנד, מנכ"ל ובעלים של 'גרין פרודקשנס' ו- Screen: "אנחנו מזהים בשנים האחרונות את המגמה ומבינים שעולם הפוסט השתנה, הן בשל צרכי הלקוח והן בשל הקפיצה הטכנולוגית שחווה התחום, היום אנחנו יודעים לעבוד בצורה היברידית ולתת פתרונות לפרויקטים בכל סדר גודל, בין אם כבית פוסט קלאסי או כ HUB המקושר עם מאות ספקים מעולם הפוסט ברחבי העולם. הלקוחות מגלים שיש היום דרכים חכמות, קצרות וזולות יותר להגיע לאותם תוצרים שהם רגילים לקבל היום בעלות וזמן גדולים משמעותית. קיצור ופישוט תהליכי ההפקה הינו אחד העקרונות המנחים אותנו בגרין פרודקשנס מיום הקמתה ועל כן זהו אך צעד טבעי להתפתחות העסקית שלנו".

————

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בכסית בקבוצת הפוש הייעודית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות