מדיה

סקר TGI: ישראל היום צונח, ידיעות עולה

דפוס עיתונים דפוס עיתונים

השנה האחרונה היתה רוויה באירועים, משברים ונגיף אחד שהכניס את כולנו לבתים, האם זה גרם לנו לקרוא יותר עיתונים? סקר TGI שמתפרסם הבוקר מציג את נתוני החשיםה השנתיים על הרגלי הקריאה של עיתונות הפרינט.

סקר TGI נערך פעמיים בשנה על ידי חטיבת המדיה של קנטאר בישראל תחת החסות של איגוד חברות הפרסום עורכת פעמיים בשנה את סקר TGI שמבוסס על מדגם סטטיסטי של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18+.

המגמה השנתית: ירידה

אין ספק שעיתונות הפרינט סופגת ירידה חדה בשנים האחרונות ומשבר הקורונה כנראה שהשפיע גם הוא מאחר וכל העיתונים רושמים ירידה עמוקה באחוזי החשיפה. מי שספגה את המכה החזקה ביותר בחשיפה היא 'ישראל היום', כנראה מתוך העובדה שהעיתון כבר לא מחולק לכל דיכפין.  'מעריב הבוקר' נחתכת כמעט בחצי בשיעור החשיפה ומי שמצליחה לשמור דווקא על שיעור חשיפה דומה משנה שעברה היא דווקא 'גלובס' עם עיתון הערב.

סקר TGI עיתוני היום

ידיעות אחרונות מעפיל ועוקף את ישראל היום בסופ"ש!

עיתוני סוף השבוע סובלים אף הם מירידה חדה, אך לראשונה מזה זמן רב, 'ידיעות אחרונות' מצליחה להצמיד את 'ישראל היום' ולגבור עליה בשיעור החשיפה עם 27.1% אל מול 24.8% ומי שדווקא מצליח להינצל מהמצב ולזכות בעלייה בכמות הקוראים הוא עיתון 'הארץ' שרושם עלייה יפה של 0.8%.  סקר TGI עיתוני סופ"ש

————–
בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות