פרסום ושיווק

עיריית תל אביב גייסה את אייל שני לקמפיין קופסאות ההפתעה

אייל שני בקמפיין קופסאות ההפתעה אייל שני בקמפיין קופסאות ההפתעה

עיריית תל אביב יפו גייסה את השף אייל שני לקמפיין קופסאות ההפתעה המתחלפות של עסקים מקומיים בעיר כדי לסייע לעסקים בצל משבר הקורונה וימי הסגר. אייל שני, אשר עסקיו מזוהים בעיר תל-אביב יפו נרתם בהתנדבות לקמפיין מתוך מטרה לעזור לעסקים מקומיים בעיר בתקופה זו. הקמפיין, מלווה בשילוט חוצות ובפעילות ברשתות החברתיות בפייסבוק ובאינסטגרם במסגרתו מתקיים פרויקט צילומים של בעלי העסקים בבתי העסק ופרסום סיפורם האישי. על מנת לקדם את מיזם הקופסא בחרה העירייה בבעל העסק אולי המזוהה ביותר בעיר, אייל שני, כאשר הרעיון הוא שאייל ממספר בשפתו "הציורית" מאוד על הפרויקט, שפה כל כך ציורית עד שאנחנו נאלצים לתרגם אותו לעברית מעט ידידותית יותר.

city hall eyal shani box 13 long 4 from Tal Almog טל אלמוג on Vimeo.

"זהו קמפיין מרגש שמסיר מתל אביב את כסות הזרות של המותגים ומלביש אותה בכסות הרומנטית שעיצבה בעבר את הקסם העצום שבה, רחובות ובתוכם עסקים היוצרים משהו כל כך אישי, ממש כמו פריז", אמר אייל שני. "את כל זה אורזת העיריה בגאווה בקופסא הכי יפה וסקסית בעיר, ב 50 שקל, ומעניקה לעסקים את רשימת הלקוחות שלה ולנו האזרחים, עולמות שלא חלמנו עליהם, שארוזים בקופסא. איך לא אקח חלק במעשה כל כך נפלא שכולם מרוויחים בו?"

מעל ל- 50 עסקים מקומיים בעיר הצטרפו לקמפיין הקופסא למחזיקי כרטיס התושב "דיגיתל", המהווים כ-230 אלף מתושבי העיר. בכל יום בשעה 11:00 מתפרסם נושא קופסת הפתעה מעסק מקומי אחר בתחומי העיר תל-אביב יפו בעלות של 50 שקלים לקופסא. התושבים שמזמינים את הקופסה הממותגת נהנים מקופסה מלאה בהפתעות עד לפתח הבית, כאשר בכל הזמנת קופא נשלח קישור לסדנת קונספט בזום אשר מועברת על ידי בעלי העסקים בתחומי בישול, אפייה, אלכוהול, יצירות בעץ, שתילה והכנת עציצים, פעילות קמפינג בסלון, דמיון וקסמים, הכנת תחפושות, סדנאות לגיל הרך ועוד.

איתן שוורץ, ראש מינהל תקשורת ותיירות: "העירייה ממשיכה להיאבק בציפורניים למען קידום העסקים הקטנים והמשפחתיים בעיר ואנחנו שמחים על כך שכוכבים מפורסמים ואהובים מתגייסים למען המטרה המשותפת!"

על הקמפיין מנהל מחלקת הניו מדיה: עדי אזולאי. מנהלת הדיגיתל והעומדת בראש הפרויקט: רות חייט. קונספט ותסריט: גיא אורדיבר. במאי: טל אלמוג. עורכת: הילה מיכוביץ' סיטון. צלם: עידו קרני. אולפן: ראביט הפקות – גל אלי.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות