טורים אישיים

השטיק שתמיד עובד: "אוי גיוועלד!" סביב הרב קנייבסקי ב"ארץ נהדרת"

דמות הרב קנייבסקי ב"ארץ נהדרת" דמות הרב קנייבסקי ב"ארץ נהדרת"

יש כמה תרגילי יח"צ ותיקים, שלעולם לא נס ליחם: להרגיז פמיניסטיות, להעליב ימניים / שמאלנים או לצחוק על רבנים חשובים. בכל מקרה, קהל היעד נאפד עלבון, הדם עולה לראש, הידיים משתוללות על המקלדת והופלה – סערה תקשורתית באה, נופחת את מה שיש לה, ונעלמת לעת ערב, עד שתבוא הבאה בתור.

והיום היה תורם של אנשי היח"צ המיומנים של קשת 12, לקראת הפרק שישודר הערב ב"ארץ נהדרת", בו תופיע, שומו שמיים, דמותם של הרב קנייבסקי והנכד. אתם יודעים, אלו שגם ביבי מקשיב להם. הבוסים שמנהלים את המדינה. והנה קפצו כל החשודים הרגילים, היטיבו את הכיפה הסגורה, השחורה או המטאפורית (גם איוב קרא הזעזע! קרא! ותודה לוואלה שטרחו לשאול אותו כי באמת לא יודע מה הייתי עושה בלי המידע הזה) על פדחתם ובשם כבוד התורה, אהבת ישראל והבחירות המתקרבות החלו להתחרות האחד בשני בזעזוע וגלגול עיניים שכזה.

מי בפנים? מי לא. סמוטריץ' מקשקש, וערוץ 20 מתנפח (לבד, בחושך), עוצמה יהודית שולחת פוש לכל אמצעי התקשורת והרב גפני מודיע שאסור להתייחס, ומן הסתם פה ושם גם כמה נשמות טובות וחסודות מזדעזעות על אמת, כי לך תסביר ולך תריב ולך הכל כשהאמבולנסים עומדים בתור מול המיון ומחכים שחולה קורונה אחד ימות, כדי שיוכלו לאשפז את הבא התור.

ועל זה נהגו לומר אצלנו: לכו תאכלו איזה לימון, שלפחות ירד לכם – המזדעזעים המקצועיים ואנשי היח"צ של קשת – החיוך מהפנים.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות