אנשים

הדר גיל-עד: "היכולת להשפיע על חיים של אנשים ממלאת אותי"

הדר גיל-עד הדר גיל-עד

שם:
הדר גיל-עד

מקום עבודה נוכחי:
כתבת רווחה בידיעות אחרונות ו- ynet.

מקום עבודה ראשון בתקשורת:
ynet, מאז 2012.

איך הגעת לתחום:
בשנה השלישית בתואר הראשון החלטתי שאני רוצה לעבוד בתחום התקשורת, עניינה אותי מאוד עבודה מערכתית והתחלתי בשלל תפקידי הפקה, עריכה ותחקירים.

מה הכי כיף בעבודה, ומה לא:
אני אוהבת את היכולת שיש לי, כעיתונאית רווחה, לסייע ולהשפיע. אם ניקח לדוגמא את סדרת הכתבות האחרונה על מצבם של ניצולי השואה, פגשתי אנשים מבוגרים במצבים קשים מאוד, שחיים ללא תנאים ראויים, שאין להם כסף לשלם חשבונות או לקנות אוכל. הכתבות האלו השפיעו, קבלנו המון תגובות מאנשים שרצו לעזור ולסייע, בין אם לקנות אוכל, לבלות זמן ואפילו לשפץ את הדירה או למצוא דירה חלופית. זה מבחינתי הכי ממלא אותי, זה יוצר אימפקט שיש לך יכולת להשפיע ולשנות את המציאות. פחות כיף זה חוסר היכולת לדעת למה לצפות, זו עבודה ששואבת אותך ומתנגשת הרבה פעמים עם החיים האישיים ואתה צריך כל הזמן למצוא את האיזון.

הפדיחה הכי גדולה:
אני כל כך פדנטית שאני מתקשה לחשוב על אחת כזו ומקווה שגם לא תהייה.

מה זה איש תקשורת טוב:
עיתונאי טוב זה מישהו שמגיע מתחושת שליחות פנימית. אנחנו לא כאן בגלל משכורות עתק, אלא בגלל שיש לנו רצון וצורך להשפיע על המציאות. הרבה פעמים יש לעיתונאים דילמות בין טוב לרע וצריך הרבה שיקול דעת. עיתונאי טוב יודע איך לפרסם ומה נכון לפרסם על מנת ליצור אימפקט ולהשפיע על מאבקים ונושאים חשובים בחברה הישראלית.

איפה את רואה את עצמך בעוד עשר שנים:
למזלי אני נמצאת בעבודה שאני מאוד אוהבת ובמערכת שאני מאוד אוהבת, מרגישה שמצאתי את מקומי.

טיפ לאנשים שרוצים להכנס לתחום:
להתחיל מלמטה. בלי אגו אבל עם חלומות, דרייב ומוטיבציה. צריך סבלנות, הקשבה ולמידה ולמי שיש את החיידק התקשורתי ימצא את דרכו.

————

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בכסית בקבוצת הפוש הייעודית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות