יח"צ

בדרך לחלל: עמותת SpaceIL שכרה את שירותיה של Media Force Unit

עודד הרשקוביץ ועידו מינקובסקי עודד הרשקוביץ ועידו מינקובסקי

עמותת SpaceIL הוקמה לפני כ-10 שנים והשיקה את פרויקט "בראשית 1" החללית הישראלית הראשונה שנשלחה לחלל, השיקה השבוע את תוכנית "בראשית 2" שתישלח לירח. הפרויקט החדש יכלול בניית שלוש חלליות, חינוך ברחבי הארץ ושיתוף-פעולה בינלאומי עם מדינות שונות. כזכור, לפני כשנה וחצי התרסקה החללית הישראלית הראשונה שתוכננה להגיע לירח. בפרויקט "בראשית 2" שותפים סוכנות החלל הישראלית במשרד המדע והטכנולוגיה והתעשייה האווירית. עד כה, מי שניהל את יחסי הציבור של העמותה היה מוטי שרף.

משרד ייעוץ התקשורת Media Force Unit נמצא בבעלות אל"מ במיל' עודד הרשקוביץ ועידו מינקובסקי ובין השאר מטפלים בתקציבים כמו משה חוגג, nso, הכנסייה היוונית האורתודוכסית, אקי״ם, HiBob, fyber, סלופארק, יחד למען החייל (האגודה למען החייל), BigId ו Wolt.

לצד זאת, נודע שגם חברת הענק הנסחרת בלונדון, Plus500 העבירה את תקציבה למינקובסקי תקשורת בבעלותו של עידו מינקובסקי ובניהולה של שיר בויקו. מינקובסקי תקשורת הוא המשרד הצומח בישראל עם לקוחות כגון גינדי החזקות, בלאקיוב, אוניברסיטת בר אילן, IronSource, SimilarWeb, MyHeritage, Eko, Cybreasov, קלטורה, Payoneer, AppsFlyer, Trax, Cato Network, SalesForce ועוד.

לאחרונה פתחו במינקובסקי-mfu מחלקת שואו-ביז, מוסיקה וקולנוע כאשר הם מטפלים ביח״צ של עמוס תמם, יוני בלוך, יובל מנדלסון ושייגעץ, יוני בלוך, אריק ברמן, אושרי כהן, עופר חיון, קים אור אזולאי, נבו אבוטבול ומשפחת טרסוב.

קבוצת מינקובסקי mfu מטפלת בקירוב ל- 200 לקוחות וידוע שמגייסת יועצי תקשורת בקצב מסחרר, כיום לחברה 31 עובדים ונדרשים עוד גיוסים על רקע צמיחת הקבוצה.

————

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בכסית בקבוצת הפוש הייעודית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות