פרסום ושיווק

קקטוס הזהב: הפרסומת האהובה של 2020 – "נתן המכור למיון" עם אדיר מילר

אדיר מילר בפרסומת למכבי שירותי בריאות אדיר מילר בפרסומת למכבי שירותי בריאות

הערב (רביעי), גילינו בספיישל הקקטוס הזהב השנתי ל-2020 מהי הפרסומת האפקטיבית של השנה על פי מכון "שילוב" ומהי הפרסומת האהובה על הצופים והגולשים – שנבחרה על ידי הקהל ב- Mako מתוך 38 הפרסומות שזכו מדי שבוע ב-2020 במקום הראשון. הספיישל ישודר בתוכניתו של גיא פינס בשעה 22:00 בקשת 12.

מקום שלישי:

"אייס – קל לשדרג את הבית" עם רותם כהן – יהושוע TBAW

מקום שני:

"פלאפון" עם יהודה לוי וחנן בן ארי, אדלר חומסקי ורשבסקי Grey

ובמקום הראשון אצל הקהל הישראלי:

"נתן המכור למיון" עם אדיר מילר עבור קופ"ח מכבי. יהושוע TBAW

 

השחקנים בפרסומות שהיו אהובי הקהל השנה: אדיר מילר בתפקיד נתן, אמיר שורוש בתפקיד רמזי (מ"קופה ראשית") ושני כהן בתפקיד המזכירה של סוכן הביטוח שוקה.

רשימת הפרסומות שהתמודדו הורכבה מ-38 הפרסומות שזכו במקום הראשון בשנת 2020, בדירוג הפרסומות שמתבצע על ידי מכון מחקר שילוב והוצגו בתוכנית 'ערב טוב עם גיא פינס'. בין הפרסומות:

 

טקס קקטוס הזהב, תחרות הפרסום הישראלית, החל בשנת 2000 ונסגר רשמית בשנת 2017 לאחר שעוד ועוד חברות פרסום חדלו מלהשתתף בו בשל שיקולים שונים. עם סגירתו של הטקס, שהיווה נקודת מפגש נוצצת למפרסמים ומשווקים לאורך השנים, נוצר ערוץ חדש ומאז, בכל שבוע, ערב טוב עם גיא פינס, יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמים את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי אהובות בטלוויזיה, שנקבע על פי מדד מקצועי, פרמטרים של זכירות הפרסומת, אטרקטיביות לצופה וגם למותג.

————

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בכסית בקבוצת הפוש הייעודית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות