פרסום ושיווק

הכוכבת אנה זק נבחרה לפנים החדשות של SACARA

אנה זק אנה זק

הזמרת, דוגמנית, וכוכבת הפופ המצליחה אנה זק (19) נבחרה כפרזנטורית למותג האיפור והטיפוח SACARA. זק תחליף את כוכבת הרשת נטע אלחימיסטר שייצגה את רשת SACARA בארבע השנים האחרונות.

זק, חיילת המשרתת שירות מלא בצה"ל, ונחשבת כיום לכוכבת המצליחה ביותר בארץ בכל הרשתות החברתיות, בעלת 4.8 מיליון עוקבים בטיק טוק, 1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם. לאחרונה פורסם מצבה הרפואי שטרם נחשף וזק צפויה לחזור לשגרת עבודה בימים הקרובים.

המהלך המשותף הינו אסטרטגי למותג ויכלול מגוון רחב של פעילויות שיווק ופרסום, החל מקמפיינים מסורתיים ועד יצירת תוכן משותף ברשתות החברתיות. כמו כן זק תצא בקליפ מוזיקלי עבור SACARA, נוצץ ומפתיע. הקמפיין הראשון בכיכובה יעלה בהשקעה של 3 מיליון שקלים במרץ 2021 לרגל השקת סדרות איפור וטיפוח חדשות לקיץ 2021.

אנה זק | צילום: שי תמיר
אנה זק ל- SACARA | צילום: שי תמיר

לדברי איתי זמיר מנכ"ל רשת SACARA: "אנו רואים באנה זק כוכבת אמיתית ומובילת דעת קהל המתכתבת לחלוטין עם ערכי המותג: צעיר, דינמי, עדכני, ייחודי ומעיז. במהלך 2021 מתוכנן המותג לצאת עם סדרות איפור וטיפוח חדשות, שאת השקתן נערוך עם זק ובשיתוף לקוחות המועדון של SACARA".

SACARA נחשבת כיום לרשת הביוטי הגדולה בישראל עם סניפים 59 ברחבי הארץ. הרשת נמצאת בבעלות קבוצת גולברי.

————

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בכסית בקבוצת הפוש הייעודית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות