דיגיטל

המאמן הוירטואלי: המהלך החדש של רשת אייקון פיטנס

אייקון פיטנס מקבוצת הולמס פלייס מציעה מאמן אישי וירטואלי אייקון פיטנס מקבוצת הולמס פלייס מציעה מאמן אישי וירטואלי

רשת אייקון פיטנס מקבוצת הולמס פלייס, משיקה אזור אישי אינטרנטי המציע, לראשונה בישראל, אימונים עם מאמן אישי וירטואלי שמתקן ונותן פידבק בזמן אמת. השיעורים מתבססים על תוכנה שפיתחה החברה Kemtai, שעובדת על מחשב נייח/לפטופ בלבד כרגע, אשר בעזרת מצלמת המחשב סורקת את הגוף של המתאמן ובזמן שהוא מבצע את התרגיל מעבירה לו בזמן אמת פידבק על אופן ביצוע התרגיל. בכל סוף תרגיל, המתאמן מקבל ציון המתבסס על כמות ואיכות החזרות שביצע, כך שהוא יכול להיות בטוח שביצע את התרגיל בצורה הטובה ביותר כמו באימון אישי וכך לשפר את הביצועים.

שירות האזור האישי, הכולל שיעורי סטודיו לייב עם מיטב המדריכים, VOD עם עשרות שיעורי סטודיו מוקלטים ושיעורי סטודיו עם מאמן אישי ניתנים למנויי אייקון פיטנס בחינם ולמנויים חיצוניים בעלות של 79 שקלים ללא התחייבות לחודש. האזור האישי של אייקון נולד מתוך המחשבה להיות אייקון בכל מקום ובכל זמן ולקבל ליווי אמיתי במועדון ומחוצה לו. כך שמתאמן יכול לבחור איפה הוא רוצה לבצע את הפעילות – במועדון שלנו (בזמן שהמועדונים פתוחים) או מחוצה לו ואיזה סוג של פעילות ירצה לבצע- קבוצתית או אישית. בכל סוף תרגיל, המתאמן מקבל ציון המתבסס על כמות ואיכות החזרות שביצע, כך שהוא יכול להיות בטוח שביצע את התרגיל בצורה הטובה ביותר כמו באימון אישי וכך לשפר את הביצועים.

מדובר במהלך דיגיטלי חדש שמתאים את תחום הכושר וההתעמלות אל עידן המגיפה, בו חדרי הכושר נותרו סגורים ואין כרגע צפי לפתיחתם.

————

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בכסית בקבוצת הפוש הייעודית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות