יח"צ

כוכב הפופ מרגי חתם ב'זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית'

יהונתן מרגי יהונתן מרגי

כוכב הפופ יהונתן מרגי, שמנוהל על ידי יואב גרוס, פדי מרגיי ואורון כלפון, חתם ב'זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית' לטפל במערך יחסי הציבור והתדמית שלו.

לדברי זאביק דרור: "מרגי הוא כוכב פופ ענק, מהגדולים שהיו במדינת ישראל עם כישרון על, יכולות יוצאות דופן וכריזמה צנועה וממגנטת. אנו שמחים לקבל לידינו את הטיפול האסטרטגי במיתוג ובתקשורת של הטאלנט המטורף הזה בנקודת ההזנק של הקריירה הבינלאומית שלו״, אמר זאביק דרור.

מרגי הפך לכוכב פופ ענק, כיכב בתפקיד ראשי בפסטיגל וזכה לפריצת השנה במוזיקה מס׳ פעמים. אלבומו הראשון זכה לשבחים רבים ומליוני צפיות וכך ביסס מרגי את מעמדו כאחד הכישרונות המיוחדים והמסקרנים ביותר בתרבות הישראלית. יכולותיו הפכו אותו לאליל נוער עם מעל לחצי מיליון עוקבים ברשתות החברתיות. בימים אלו משודרת PPS סדרת טלוויזיה יומית בכיכובו בערוץ teen nick ב Yes אשר זוכה להצלחה רבה כלהיט לכל המשפחה.

בנוסף לזהותו המוזיקלית מרגי הוגדר כאייקון אופנה בעל טעם וסטייל ייחודי ובין פעילויותיו בתחום זה מקיים שת"פ עם סטודנטים לאומנות ועיצוב בצלאל אשר מעצבים מערכות לבוש בהשראת הסטייל היחודי שלו. כמו כן, מרגי משמש כפרזנטור של חברת האופנה קסטרו.

'זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" נוסד בשנת 2002 והנו משרד בוטיק ליחסי ציבור, תוכן ומשפיענים המחזיק בלמעלה מ- 50 לקוחות מתחומי הלייף סטייל, נדל"ן, אופנה, קמעונאות, טיפוח, תרבות, קולינריה ועוד. המשרד מתמחה בטיפול במותגי פרימיום מקומיים ובינלאומיים ומובל על ידי צוות צעיר של מקצוענים בתחומי התקשורת, משפיענים, דיגיטל, קריאייטיב, תוכן, אסטרטגיה והפקה.

————

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בכסית בקבוצת הפוש הייעודית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות