דיגיטל, מדיה

שיתוף הפעולה של סלקום tv עם הפודקאסטים של 'כאן'

פודקאסטים כאן הסכתים בסלקום tv פודקאסטים כאן הסכתים בסלקום tv

שיתוף הפעולה של סלקום tv עם הפודקאסטים של "כאן", תאגיד השידור הציבורי, יביא לצופים, החל מיום חמישי 28.1.21, את מיטב ההסכתים, במגוון תחומים, להאזנה מתוך מסך הטלוויזיה בבית ללא עלות ולהאזנה חופשית בלי הגבלה.

הפודקאסטים של "כאן הסכתים" מצטרפים לפודקאסטים המוצלחים של רשת "עושים היסטוריה" שעלו זה מכבר לשירות וזוכים גם הם לפופולריות גדולה. הפודקאסטים של "כאן הסכתים" יופיעו בקטלוג ה-VOD של סלקום tv תחת קטגוריית "דוקו והעשרה" ויהיו זמינים להאזנה בכל עת, כאשר בכל שבוע יגדל היצע הפודקאסטים. כמו כן, במגוון הצע ייעודי של פודקאסטים לילדים.

האזנה לפודקאסטים, "הסכתים" בעברית, הפכה להיות לטרנד חם בתקופה האחרונה, והם צוברים תאוצה ופופולריות רבה. בישראל, מוביל תאגיד השידור הישראלי את התחום עם עשרות מיליוני הורדות של תוכן פודקאסטים בשנה האחרונה. הפודקאסטים, חלקם הפכו לקאלט, תופסים מקום הולך וגדל בזמן צריכת המדיה ואהדת המאזינים, עם פנייה ברורה לקהלים צעירים ובוגרים כאחד. האזנה לפודקאסט משתלבת בנוחות תוך כדי העיסוקים והפעילויות השגרתיות היומיומיות שלנו בבית, ועל הדרך אנו זוכים להחכים, ללמוד ולהעשיר את הידע ואת הסקרנות שלנו במגוון רחב של תחומים. מסקר של יפעת מידע תקשורתי עולה, כי 25%-30% מהאוכלוסיה מאזינים לפודקאסטים, בחתך גילאים 18-55, כאשר הנושאים המואזנים ביותר הם מתחום המדע, הטכנולוגיה, ההיסטוריה, התרבות, הכלכלה והשיפור העצמי. 80% מאזינים לפודקאסט באמצעות המובייל, ובעיקר בזמן הנסיעה ברכב/תחבורה ציבורית, פעילות ספורטיבית וניקוי הבית.

הילי חורב, מנהלת התוכן של סלקום tv | יח"צ
הילי חורב, מנהלת התוכן של סלקום tv | יח"צ

הילי חורב, מנהלת התוכן של סלקום tv: "הפודקאסטים המוצלחים של רשת 'עושים היסטוריה' שהשקנו בחודשים האחרונים זוכים להצלחה עצומה, אין לי ספק שגם ההסכתים האיכותיים של כאן, שנודעים באיכותם ובהרחבת הדעת, יהוו עוגן מרכזי בהאזנה של הצופים ויזכו לפופולריות רבה. זוהי עבורנו הזדמנות מעולה להנגיש מדיום ייחודי זה, המחליף הלכה למעשה את הרדיו, לצופי ומשתמשי סלקום tv, כך שהפודקאסט יהפוך למדיה זמינה במרכז הבידור הביתי. אנו נמשיך לתת הצעות ערך איכותיות וחדשניות לצופינו, כיעד מרכזי."

לי-אור אברבך, סמנכ"ל חטיבת הרדיו של כאן: "ההסכתים המצוינים של 'כאן' שברו שיאי האזנה בשנה החולפת והוכתרו פעם אחר פעם כהסכתים הטובים בישראל. במסגרת המגמה, לפיה התוכן של תאגיד השידור הציבור צריך להגיע אל הקהל הישראלי באשר הוא נמצא – בבית, בנסיעה או בספורט יחידני – משמח להיות נוכחים גם על פלטפורמת הטלוויזיה של סלקום ולהעשיר אותה. אני מזמין את כל מי שלא נחשף עדיין להסכתים שלנו להצטרף לחוויית האזנה מחכימה, מרגשת ומעוררת השראה".

בין הפודקאסטים של "כאן" שיעלו לסלקום tv:

חיות כיס – סיפורים על כלכלה במילים של בני אדם. כל מה שחשוב לדעת על הכיס של כולנו. בהגשת שאול אמסטרדמסקי, צליל אברהם ודנה פרנק. הפודקאסט המצליח בישראל מבית כאן הסכתים.

שיר אחד – פודקאסט דוקומנטרי העוסק בסיפורם של שירים ישראלים, מאחורי כל שיר סיפור אחד. ההסכת לוקח את נכסי צאן הברזל של המוזיקה הישראלית ו"מפרק" אותם לגורמים. מרגע ההשראה של הכתבים, היוצרים, וכל מי שבאמצע, ועד ללב שלנו. מוגש לסירוגין על ידי 5 מנחים: אייל שינדלר, ניר גורלי, תומר מולוידזון, מאיה קוסובר ורום אטיק אשר.

שלושה שיודעים – דודו ארז ומומחים לומדים ומלמדים דברים חדשים בתוכנית הבוקר של כאן תרבות. מדוע אנו זקוקים לעצים במרחב העירוני? מה ההבדל בין תפיסת האושר של נשים וגברים? האם טיהור מים יכול להועיל במיגור הקורונה?

היסטוריה לילדים – סיפורן של דמויות מרתקות בהיסטוריה האנושית ובהיסטוריה היהודית-ישראלית. נשמע על ממציאים, מתקני עולם, מנהיגים שתרמו לחברה האנושית, מצביאים מפורסמים ואמנים גדולים. בהגשת יובל מלחי.

המעבדה – חוקרים וחוקרות שואלים שאלות מרתקות ומתגלגלים מהן אל שאלות רבות אחרות, תחומי ידע נפגשים ולעתים גם נמצאת תשובה. בכל סדרת תכניות גיל מרקוביץ תצלול עם החוקרות והחוקרים לעומקם של התהליכים המורכבים שמשפיעים על חיינו.

המעבדה לילדות וילדים – נצא למסע היכרות עם כדור הארץ. בכל פרק נתחיל בשאלה, והתשובה תגלגל אותנו אל השאלה הבאה. חוקרות וחוקרים יספרו לנו על צמחים, בעלי חיים, מזגי אוויר ואיך אנחנו – בני האדם – משתלבים בעולם המופלא הזה. בתהליך חיפוש התשובות יצוצו שאלות נוספות, והסקרנות תתעצם.

שעת נעילה – אורן אהרוני משוחח עם כל מי שמאחורי "שעת נעילה": היוצרים, השחקנים והשחקניות, האנשים והסיפורים האמיתיים ממלחמת יום הכיפורים.

ההסכת שאין לומר את שמו – שיר ראובן ודור סער-מן קוראים מחדש את הארי פוטר, מהתחלה ועד הסוף, ומזמינים אתכם להצטרף לקסם.

שער – אורי לוי (באבאגול) מבקיע בין החיבורים התרבותיים, החברתיים והפוליטיים של הספורט האהוב בעולם: כדורגל. מאפריקה דרך המזרח התיכון ועד לאמריקה הלטינית – מאחורי כל בעיטה יש סיפור.

מינהר הזמן – ההיסטוריה זוכרת את האנשים הגדולים, אך היא מושפעת מאינספור איזוטריות שנשכחו. ערן מינהר מוביל אותנו אל הדמויות והסיפורים שלא תמצאו בספרים.

ראש מלא סיפורים – כל תכנית מוקדשת ליצירתו של סופר/ת ילדים ישראלי/ת בעל שם. בכל תכנית ביצוע של סיפורים ושירים מתוך יצירותיו במטרה ליצור הכרות עם עולמו הפנימי, השפה המיוחדת לו והנושאים שבהם היא/הוא עוסקים. בין סופרי הילדים: שלומית כהן-אסיף, לאה גולדברג, מרים ילן שטקליס, עודד בורלא, מאיר שליו, דויד גרוסמן ועוד. יוצרי הסדרה: ירדן בר כוכבא הלפרין ודידי שחר.

קשיבות – כשטרדות האתמול ודאגות המחר מעסיקות אותנו בקדחתנות, ההווה הופך להיות עוד תחנה של סבל על הציר המחבר ביניהם. שיטת המיינדפולנס ('קשיבות', בעברית) לטכניקת המדיטציה הפופולרית בעולם, המספקת למיליוני בני אדם מבט כן ונקי על הלך הרוח של האדם ושינוי הרגלים.

מלחמת העולם השנייה – סיפורה של מלחמת העולם השנייה. מדוע פרצה, מדוע יפן גררה את ארה"ב למלחמה ומדוע היטלר תקף את רוסיה. 30 פרקים המספרים את סיפורה של המלחמה ברצף כרונולוגי שיאפשר לכל אחד, מגיל העשרה ומעלה, ללמוד את סיפורה של המלחמה הגדולה ביותר בתולדות האנושות, שממשיכה להשפיע עלינו עד היום.

עוד יום – מיכל רשף ועקיבא נוביק צוללים לאירועים שעל סדר היום, ומביאים אותם אליכם מזווית אחרת. מעמיקה יותר, ידענית יותר וברורה הרבה יותר. כמו שחדשות צריכות להישמע.

יואב על החדשות – החדשות בישראל מורכבות ואין מי שיסביר אותן ברמה הכי בסיסית. אבל ממש בסיסית. בכל שבוע ייפגש יואב רבינוביץ' עם קומיקאי אחר שאין לו מושג ב-כ-ל-ל באירועי היום כדי להסביר לו את הסוגייה המרכזית עליה מדברים השבוע.

קלמן ליברמן – תוכנית הבוקר האהובה של כאן רשת ב' בגרסת ההסכת. קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן עם כל החדשות, האירועים והכותרות של הבוקר.

—————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה כסית בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות