פרסום ושיווק

זזים קדימה: כנס השיווק 2021 יוצא לדרך

רני רהב רן רהב

כנס השיווק הישראלי 2021 של איגוד השיווק הישראלי יתקיים ביום חמישי הקרוב (28.1) וישודר ב- mako וב- N12 בין השעות 12:30-14:00. הכנס יעסוק השנה במשבר הקורונה מנקודת מבט עסקית, ניהולית ושיווקית, וייערך במתכונת של שיחות אחד על אחד עם המנחה ניב רסקין, הרצאות טד ופאנלים מרכזיים. בסיומו תכריז מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי תלמה בירו, על הפרסומת המובילה של 2020.

הכנס שמתקיים השנה בסימן 'זזים קדימה', יארח גם השנה את בכירי עולם העסקים והשיווק של ישראל, ויעסוק בדרכים בהם התמודד עולם השיווק עם משבר הקורונה.

בין המשתתפים בכנס: מנכ"ל חברת החשמל – עופר בלוך, מנכ"ל תנובה – אייל מליס, מנכ"לית חברת AIG – יפעת רייטר, מנכ"לית אלטמן בריאות – עינת יוזנט רביד, מנכ"ל שופרסל – איציק אברכה, מנכ"ל ישראכרט – רון וקסלר, מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי – רן גוראון, מנהל מכון המחקר של שירותי בריאות כללית – פרופ' רן בליצר, ראש מערך הסייבר הלאומי – יגאל אונא, מנכ"ל חברת נירלט – עמרי לוטן, ראש מטה שיווק בנק הפועלים – אסף אזולאי, מאיה ורטהיימר, סמנכ"ל שיווק יוניליוור – ישי מנדיל, סמנכ"לית השיווק של נספרסו – יפית מנטין, סמנכ"לית השיווק והדוברות של כלל פיננסים וביטוח – גלי שבד, סמנכ"לית שיווק ומנועי צמיחה בשטראוס ישראל – טל בן פורת, איש יחסי הציבור – רן רהב ועוד.

—————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה כסית בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות