מדיה

לבד בבית: סיטקום חדש לילדים ונוער ב- כאן חינוכית

לבד בבית לבד בבית

בסוף החודש תעלה בכאן חינוכית ובדיגיטל סדרת סיטקום יומית המגוללת את סיפורם של ארבעה אחים שנשארים לבד בבית. נתי (עדי אשכנזי) ודודי (יוסי מרשק) צור, זוג הורים שחוקים לארבעה ילדים, יוצאים לחופשה ספונטנית בת שלושה ימים על אי אקזוטי ביוון ומשאירים בבית את ארבעת ילדיהם הרועשים והמפונקים. רצה הגורל ווירוס מסתורי מתגלה על האי וגורם להיסטריה מקומית. ארגון הבריאות העולמי מטיל סגר מיידי על האי ושלושת ימי החופשה של ההורים הופכים לשבועות – שהופכים לכמעט חודשיים. בזמן שההורים לא בבית מיקה (נטע רוט), רוני (שון עיסא), איה (אופק בן חיים) ונבו (ירין אורון) שלא מסתדרים ביניהם גם כשההורים נמצאים בבית, נאלצים להסתדר לגמרי לבדם. בכוחות משותפים ינסו הארבעה להתגבר על כל קושי שיגיע,מבעיות עם השכן המעצבן ועד הצפה בשירותים. ביחד הם ילמדו שלא משנה כמה הם שונים זה מזה, בסופו של דבר כשהם משתפים פעולה הם יכולים להתגבר על הכל.

בדירה מתחתם מתגורר מר פלוטניק (אבי דנגור) שכן נרגן ונודניק, שנוהג להערים עליהם קשיים, ומי שאמור "לפקח" על האחים הוא הדוד שלהם צחי המכונה "זעתר" (שחר חסון), שאמור להיות המבוגר האחראי, אך הוא אינו מבוגר ובוודאי לא אחראי.

את הסדרה, המונה 20 פרקים, יצרו יניב זוהר ונדב פרישמן. על הבימוי דן מסר ובהפקת NUTZ מבית ענני תקשורת.

————

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בכסית בקבוצת הפוש הייעודית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות