דיגיטל

זה היה מהיר: ניר קיפניס פורש מעריכת "אייס"

ניר קיפניס באירוע של מגזין בלייזר, ארכיון ניר קיפניס באירוע של מגזין בלייזר, ארכיון

ב-17 בדצמבר התהדר אתר אייס באייטם על עצמו, שסיפר לכל מי שרצה לשמוע על כניסתו של ניר קיפניס, העיתונאי והעורך הוותיק (מעריב, גלובס, בלייזר), לתפקיד העורך הראשי. כיאה לידיעת מינוי היא היתה מלאה בציטוטים מליציים, על השילוב המוצלח והציפיות לעתיד. אלא שחמישה שבועות לאחר מכן, ל"כסית" נודע כי השידוך הזה הגיע לקיצו וכי קיפניס נמצא בדרכו החוצה מהאתר. חשוב לציין כי גם שרון טל, שמילא את תפקיד העורך הראשי עד הגעתו של קיפניס, עזב לאחרונה את האתר, והצטרף לרשימה ארוכה של עוזבים ומפוטרים במהלך השנה האחרונה.

אייס, שנוסד על ידי המו"ל יובל סיגלר בראשית 2001, החל את דרכו כאתר מדיה וברנז'ה. בשנה האחרונה הוא שינה את המיקוד שלו והפך לאתר המטפל יותר בנושאי כלכלה, צרכנות, עסקים ונדל"ן מאשר בשוק המדיה התוסס, או עולם הפרסום המתכווץ.

ב-2009 נרכש האתר על ידי קבוצת "קו מנחה", כחלק מפורטפוליו האתרים שלה שכלל בזמנו גם את "ביזפורטל" והשלד שנותר מ"תפוז אנשים". בהמשך הדרך הוצע האתר שוב למכירה, כנכס דיגיטלי עם ערכי גוגל גבוהים וקהל נאמן, ולפני מעט יותר משנה נרכש האתר על ידי קבוצת יו-קלע בבעלות לאון עג'מי.

אהלן קיפניס. מה קורה? שמעתי שאתה עוזב.

"אני רואה ששמועות טובות רצות מהר".

ובכל זאת, יש לך משהו לומר לנו?

"אין תגובה".

הערת המחבר: "אין תגובה" מקיפניס זה עניין נדיר. הסיבה היחידה שיכולה להיות לכך היא שפניתי לקיפניס, עיתונאי ועורך מיומן שהוא גם כתב קולינריה ואלכוהול ותיק, בשעת בוקר מוקדמת מדי.

מה שלא יהיה, שיהיה המון בהצלחה.

—————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה כסית בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות