פרסום ושיווק

דיבור עושה את אנגליה עם הפרסומת המדוברת לוויגן פרנדלי

טלה מעודן במקום מעדני הטלה טלה מעודן במקום מעדני הטלה

הפרסומת הישראלית של עמותת ויגן פרנדלי, בה מגיע בחורה לסופר ומבקשת בשר "טרי טרי" ומיד מקבלת לידיה טלה רך? אז עכשיו היא משודרת בערוצי הטלוויזיה האנגליים, מדובבת במבטא בריטי מהוקצע. הפרסומת קוראת לקהל הצופים לעשות את החיבור בין הבשר שאנחנו אוכלים, לבין בעלי החיים שאנחנו מחבקים.

מאחורי הפקת הפרסומת עומדת חברת הפרסום דיבור, והיא משודרת בבריטניה בערוצים SKY ו- Channel 4. טום בורסנל, המנכ"ל והבעלים של רשת הבורגרים הצמחונית "מיאמי בורגר", ראה את הפרסומת באחד מאתרי הטבעונות הרבים שהתלהבו ממנה, והתלהב גם הוא. אז הוא מימן את ההמרה ואת רכש המדיה. הפרסומת משודרת כמות שהיא, למעט שינוי השפה, ואינה מקדמת כלל את רשת המזון המהיר – כל המעשה נעשה, כמו שאומרים, לשם שמיים והשמירה על כדור הארץ.

דנה קול בן יהודה, מנכ"לית דיבור: "כשקריאייטיב הוא טוב ונוגע בלב של אנשים, הוא עושה זאת בכל שפה. עבורנו זו הוכחה שהצלחנו להעביר את המסר של 'עשיית הטוב' בצורה הטובה והמדוייקת ביותר". נגה ברונקי, המנהלת של ויגן פרנדלי באנגליה, מסרה: "אנחנו גאים ומתרגשים להעלות את הפרסומת הזו באנגליה. אנחנו בטוחים שתהייה לה השפעה והיא תעזור להרבה אנשים לעשות את ההקשר ולשנות את החשיבה שלהם לגבי מה הם אוכלים".

—————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות