מדיה

דיסקברי נכנסת להשקעה ברשת 13

דיסקברי

חברת דיסקברי (Discovery, Inc) מודיעה היום על השקעה ברשת 13. דיסקברי תחזיק במניות מיעוט משמעותיות בערוץ, לצד בעלת המניות הוותיקה Access Industries של לן בלווטניק. כניסתה של דיסקברי לרשת 13 תיעשה בהשקעה מקבילה של Access Industries, המחזיקה העיקרית בוורנר מיוזיק גרופ ובקבוצת שידורי הספורט הדיגיטלית DAZN, כאשר שני הגופים יפעלו יחד עם רשת 13 לטובת פיתוח אפשרויות צמיחה חדשות של תוכן ושל הפצה. העסקה כפופה לאישורים רגולטוריים.

נדב טופולסקי, שותף ויו"ר רשת 13, שהוביל את העסקה, ציין כי: "השותפות שנרקמה בין דיסקברי לרשת היא המשך ישיר למהלכים האסטרטגיים המשמעותיים שננקטו בערוץ בשנה האחרונה להעלאת רשת 13 על פסים של צמיחה. אנו ממשיכים קדימה בתכנית הפיתוח שמוביל מנכ"ל הערוץ, אבי בן טל, יחד עם ההנהלה המקצועית של רשת 13, אשר בימים אלה נושאת פירות גם בהשקת זרוע הפעילות הבינלאומית "13 גלובל".

"כניסתו של שחקן בינלאומי חזק כדיסקברי לרשת 13 היא בשורה לשוק הטלוויזיה הישראלי כולו, שצומח מאוד בשנים האחרונות ומבסס את מעמדו כשוק יצירתי וחדשני גם מחוץ לישראל, ובוודאי לאנשים המצוינים של רשת 13 וחדשות 13. אין לי ספק שבשילוב כוחות של כולנו נוכל להמשיך לייצר טלוויזיה מעולה ולרשום הישגים נוספים", סיכם טופולסקי.

ג'יימי קוק (Jamie Cooke), סגן נשיא בכיר בקבוצת דיסקברי, מסר: "דיסקברי כבר כיום מחזיקה ביחסים נהדרים עם שותפים בשוק הישראלי. אנו תמיד נלהבים למצוא הזדמנויות חדשות לחיזוק הנוכחות הגלובלית שלנו ולפיתוח אזורים חדשים לצמיחה, ועל כן שמחים מאוד לשתף פעולה עם רשת 13 ועם Access Industries. רשת 13 היא אחת מחברות שידורי הטלוויזיה המובילות בשוק הישראלי, ואנו שמחים להשקיע בה בעת בה היא מתקדמת לשלב הבא בפיתוח שלה".

Discovery Inc היא מובילה גלובלית בתחום הבידור "מהחיים האמיתיים" (real life entertainment), ומשרתת קהל נלהב של אוהדי-על ברחבי העולם עם תוכן מעורר השראה, מלמד ומבדר. פורטפוליו מותגי הפרימיום של דיסקברי כולל את ערוץ דיסקברי, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, , Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, וכן רשת אופרה ווינפרי בארה"ב (OWN), דיסקברי קידס באמריקה הלטינית, ו-Eurosport – הספקית המובילה בתחום הספורט המקומי והבית של המשחקים האולימפיים ברחבי אירופה.

——————————

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בכסית בקבוצת הפוש הייעודית – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות