זזים

יניב לביא מונה לראש מחלקת תאגידים בבן חורין אלכסנדרוביץ'

יניב לביא יניב לביא

יניב לביא (35) מונה לראש מחלקת תאגידים במשרד הייעוץ האסטרטגי-תקשורתי בן חורין אלכסנדרוביץ', מהחברות המובילות בישראל. החברה, בבעלות איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ', מונה שדרה ניהולית וותיקה הכוללת שלושה סמנכ"לים ושלושה מנהלי מחלקות.

לביא, בעל תואר ראשון בתקשורת ותואר שני במשפטים, נכנס לשנתו השביעית כעובד החברה והוא מנהל צוות של מספר עובדים המעניקים שירות לגופים מובילים כמו קוואלקום, דניה, אפריקה ישראל, ויה, אוניברסיטת חיפה ועוד.

חברת בן חורין אלכסנדרוביץ מונה למעלה מ – 50 חברי צוותא מספקת שירותי אסטרגי-תקשורתי, ניהול משברים, ניהול רשתות חברתיות, הפקות וידאו, מיתוג וסטודיו. החברה עובדת עם יותר מ-100 לקוחות, ביניהם מיקרוסופט, אלטשולר שחם,קופת חולים מכבי, קבוצת לפידות, קבוצת פוקס, סולאראג', לתת, האוניברסיטה הפתוחה ועוד.

טל אלכסנדרוביץ ואיתי בן חורין מסרו: "יניב מצטיין לאורך כל דרכו בחברה-כעובד, כיועץ תקשורת וכראש צוות. ומכאן שהמינוי למנהל מחלקה היה טבעי. עם הגידול בחברה ובצוות, הקמנו את מחלקת התאגידים שיניב עומד בראשה והיא מלווה לקוחות עוגן של החברה. אנו בטוחים שיניב יצטיין גם בתפקידו זה, וגם כחלק משכבת המנהלים הבכירים בחברה".

——————————

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בכסית בקבוצת הפוש הייעודית – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות