פרסום ושיווק

תקציב הפרסום של הנדי-קיור לייזר עובר לחברון זלצמן

חברון זלצמן. גבי זלצמן ודודי חברון חברון זלצמן. גבי זלצמן ודודי חברון

תקציב הנדי-קיור לייזר מקבוצת סיגמא עובר לחברון זלצמן, שם יובילו אסטרטגיה חדשה וגם קמפיין שיעלה בקרוב. מכשיר הנדי-קיור לייזר הינו מכשיר לטיפול בכאבים לשימוש ביתי והיחיד בתחומו הרשום FDA.

מיכה ברנע, מנכ״ל קבוצת סיגמא מסר: "למותג ומוצר מעולה חיפשנו שותפים מעולים ובחברון זלצמן מצאנו פרטנרים אמיתיים שימשיכו את הצמיחה של החברה", דודי חברון, מנכ״ל משותף חברון זלצמן אמר: "אני שמח לקבל למשרד שלנו את המותגים הנפלאים של קבוצת סיגמא. אני בטוח שהעבודה שלנו תקל על הכאב של לקוחות חדשים רבים".

——————————

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בכסית בקבוצת הפוש הייעודית – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות