אנשים

רון גרנות: "האתגר הוא להמציא מחדש את הלקוח"

רון גרנות רון גרנות

שם:
רון גרנות.

מקום עבודה נוכחי:
הבעלים של "רון גרנות תקשורת".

מקום עבודה ראשון בתקשורת:
"ידיעות תל אביב".

איך הגעת לתחום היח"צ?
אחרי "ידיעות תל אביב" המשכתי ל"פנאי פלוס" ואז עברתי להיות רכז מערכת ב"ערב טוב עם גיא פינס". בהמשך הייתי בצוות ההקמה של העיתון "כלכליסט". עבדתי שם 4 שנים וזה היה מבחינתי רגע מכונן כי זה פתח בפני את העולם העסקי ואז נכנסתי כשותף במשרד יחסי ציבור ללקוחות עסקיים. אחרי שנה, ב-2012 פתחתי את המשרד שלי ומאז
אני עצמאי. היום אני משמש גם כדובר תיאטרון הבימה וגם מספק שירותי יחסי ציבור ללקוחות עיסקיים, כמו קבוצת המעליות "שינדלר" ו"פרשוק" שמספק פירות וירקות ישירות מהחקלאי.

איך הקורונה שינתה את עולם היח"צ?
המגיפה פגעה לכולנו ישר בבטן הרכה. הגענו לא מוכנים והיינו צריכים לחשב מסלול מחדש. ראש הממשלה הודיעה על כניסה לסגר בדיוק בשעה שבע בערב, כשקהל יושב בתיאטרון הבימה ומחכה לתחילת המחזמר "מאמא מיה". רצתי ישר לתיאטרון כדי לראות איך אנחנו מנהלים את העניין הזה. חשוב להבין, שאולי התיאטרון סגור כבר כמעט שנה, אבל הפעילות ממשיכה כל הזמן. מה שאנשים קוראים בעיתונים, על כך שמנכ"ל התיאטרון יושב בועדה בכנסת, או שחקנים שמתראיינים, את כל אלו יש מי שמתפעל מאחור. אנחנו גם מצלמים תכנים לדיגיטל, מייצרים עשייה ותנועה כדי לשמור על עבודת השחקנים. זה לא יהיה נכון להוריד את הווליום התקשורתי כי צריך לחשוב על היום שאחרי. לכן, העידן החדש
של איש היח"צ לשנת 2021 הוא להמציא את הלקוח מחדש. היחצ"ן הוא גם רעיונאי, הוא ספק תוכן ושותף מלא לסיפור של הלקוח.

מה הדבר שאתה הכי גאה בו?
אין ספק שרגע השיא בקריירה שלי הוא עבודת היח"צ של הארוויזיון שעשיתי בשותפות עם דבי תקשורת. זכינו במכרז וניהלנו את היח"צ מול התקשורת המקומית והבינלאומית. עבדנו מסביב לשעון 24/7 ואף אחד לא התלונן כי פשוט הרגשנו שליחות. היה מאוד מאתגר והרגשתי שרכשתי כלים שלא יכולתי לחלום עליהם.

איפה אתה רואה את עצמך עוד 5 שנים?
השנה האחרונה שינתה משמעותית את החשיבה שלי, אני אוהב לאתגר את עצמי וזו היתה שנה מאתגרת, שעל אף הקושי, היא גם יצרה הזדמנות וחשיבה על לקוחות חדשים ונישות חדשות שאני רוצה לפתח. אני מקווה להמשיך בקצב הזה ולקחת את הפעילות של המשרד צעד קדימה לתחומים נוספים.

טיפ לאנשים שרוצים להיכנס לתחום:
קודם כל, מי שרוצה להיכנס לתחום התקשורת צריך לדעת שאי אפשר להסתכל על השעון. זו עבודה טוטאלית, רכבת הרים שלא כל אחד בנוי אליה. צריך להיות יצירתי, לפעול מאינטואציה כשיש משבר אבל גם להיות מחושבים ולהקשיב כל הזמן לקול השפוי. והדבר הכי חשוב, לדעת לכבד את הצד השני, את העיתונאים ואת הלקוחות שלך ולהתנהל בשקיפות מלאה, זה דבר שמעריכים בסופו של יום.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות