אנשים, טורים אישיים

לא נושם | טור הטוויטר של צבי אשכנזי: מילה זו מילה

צבי אשכנזי על רקע בורקס צבי אשכנזי על רקע בורקס

חברים,
הטור השני. אחרי ההצלחה של הטור הראשון, הכל חוץ ממובן מאליו, ההצלחה עלתה לי לראש. התהלכתי כמו טווס , מספר לכל מי רק רצה לשמוע שעבור הטור הזה אני אצטרך רק חצי שעה. "הכל קיים, נשאר לי רק לסדר" התרברבתי. והנה השעה כבר עשר ועשרים בלילה. גמור על המקלדת.שווה כל רגע.תבלו.צבי

 

פרונט דסק

עם מילה סביטלמן, עורכת ומפיקת "פתחי וזמרי בעם" ברדיו גלי ישראל ורדיו דרום. ועורכת ומפיקת "מייבשים את הביצה" ברדיו תל אביב 102fm.

 

1. איך הגעתי לתחום

למדתי תואר ראשון בפקלוטה לתקשורת באוניברסיטת אריאל, ובהמלצה והמון תודה לראש מסלול הרדיו טל לאור הגעתי להיבחן ב-103fm. שם התחלתי בתור עורכת אתר האינטרנט של התחנה, ובהמשך הפקתי וערכתי את התוכנית של סיוון כהן. מאז אני עורכת ומפיקה את תוכנית האקטואליה היומית "פתחי וזמרי בעם" בהגשת נעם פתחי ויותם זמרי ברדיו דרום וגלי ישראל, ואת תוכנית התקשורת והברנז'ה השבועית "מייבשים את הביצה", בהגשת שרון כידון ושי גולדן, ברדיו תל אביב.

מילה סביטלמן
מילה סביטלמן

 

2. ערב אידאלי עבורי

סליחה מראש על הקלישאה, אבל לגמרי הבן זוג ואני מול הטלוויזיה. יש לנו חיבה לצפות בתוכניות אירוח ושעשועונים מתחילת שנות ה-90, הימים הראשונים של ערוץ 2, כל מיני "גלגל המזל" למניהם. אנחנו נורא נהנים לענות על השאלות של ארז טל משנת 1994 – תמיד מנחשים נכון.

 

3. כשאהיה גדולה אהיה

האמת? לא יודעת. הפסיכולוג הרוסי שלי תמיד אמר לי "את נביאה? לא. אז אל תנחשי". אני הולכת עם זה. אבל בגדול מאחלת לעצמי לאזור אומץ ולצאת קצת מאחורי הקלעים.

 

טיפים למראיין הצעיר מענת דוידוב:

ענת דוידוב, מגישת שבע תשע איפה הכסף ואקטואליה ב-103FM:
"הכר את המרואיין היטב. דעות, רקע, אפילו תחביבים, כדי שלא תופתע ממנו. אפשר להכין כמה שאלות מראש, אבל לא להתבסס רק עליהן. אני מכינה רק ראשי פרקים לשיחה. הכי חשוב…להקשיב לתשובה, כדי לא לפספס שום מידע חדש. לתת למרואיין לדבר!"

ענת דוידוב
ענת דוידוב | צילום ביתי

 

מזל טוב ילד.ה

21/01 רומי אבולפיה. ענת אסולין. בני ציפר, אלי טהרי, דן חמיצר, ניסים גרמה
22/01 רפי רשף, נועם סולברג, נטע ברזילי
23/01 אבירמה גולן
24/01 גליה גביש
25/01 שי פירון, איתן גינצבורג, ליאל דניר, איתי לוי
27/01 טלי ליפקין שחק, גל גבאי, אמירה בוזגלו, טל בן יהודה

 

העסקתכם העסקתנו
@כאן מחפשים מפיק.ה לתוכניות בחטיבת הרדיו.התפקיד כולל סגירת מרואיינים לשידור.הכנת תחקירים.הכנת השידור.עבודה מול המגישים ועורכי התוכניות. לפרטים.

 

טיפ של אלופי משנה

 

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות