דיגיטל, פרסום ושיווק

Adika מגייסת כוכבות רשת ומשיקה אתר מכירות באנגליה

Adika UK Adika UK

Adika ממשיכה את מגמת הצמיחה ומשיקה אתר מכירת חדש באנגליה מתוך מטרה להתחרות במותגי האופנה האירופאיים המובילים בהם: boohoo, asos ו-ZALANDO.

הכניסה לשוק האנגלי הינה במקביל לפעילות הענפה של החברה בארה"ב, שמסכמת את פעילות חו"ל בצמיחה משמעותית כך שלראשונה הכנסות החברה מפעילות חו"ל מתקרבות להכנסות פעילות החברה בישראל. ניהול האתר יעשה מישראל לרבות השיווק, הפרסום וניהול המערך הלוגיסטי, מרכז ההפצה והשילוח, בדומה לניהול הפעילות מול האתר האמריקאי.

בנוסף, Adika הגיעה להסכם עם קבוצת גולף, במסגרתו תאריך את הסכם מתן השירותים לקבוצת גולף לתקופה של עד תשעה חודשים נוספים.

לדברי רועי הסל, מנכ"ל Adika": Adika עומדים בשורה אחת עם אתרי האופנה בעולם, כאתר ישראלי מוביל בזירת האופנה הבינלאומית הטרנדית המהירה. אנו עולים להתקפה עם השקת האתר האנגלי, שיחזק את המשך הפעילות הגלובלית של החברה, יתחרה בשוק מותגי האופנה האירופאיים הבינלאומיים, ויביא עימו בשורה כחול לבן בקרב צעירות ונשים שמחוברות לאופנה צעירה וטרנדית".

בחודשים האחרונים נערכה השקת הפיילוט הראשוני של האתר שכלל צילומים, פעילויות דיגיטל, שת"פ עם משפיענים מקומיים, כמו כוכבת האינסטגרם Olivia Frost לה 300 אלף עוקבים והדוגמנית Aisha Potter לה 500 אלף עוקבים שמפרסמת גם עבור המתחרות המקומיות של Adika כדוגמת asos ו- missguided.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות