פרסום ושיווק

בהשקעה של מיליונים: תדיראן עולה בקמפיין חדש בכיכובו של מורגן פרימן

קמפיין תדיראן AIR CARE O2 קמפיין תדיראן AIR CARE O2

חברת תדיראן עולה בקמפיין חדש בכיכובו של השחקן זוכה פרס האוסקר מורגן פרימן, הממוקד בפתרונות טכנולוגיים חדשנים בתחום טיהור האוויר ובית בריא.

לפני כחודש ניהלה תדיראן הפקה הוליוודיות מורכבת בצל הקורונה של מספר ימי צילום בלוס אנג'לס, בהשתתפות מורגן פרימן, אליה הוטסו עשרה אנשי הפקה ישראלים שפעלו במשותף עם חברת הפקה מקומית. הקמפיין החדש והמושקע בבימויו של רני כרמלי, צולם בחווה ענקית ויציג סיטואציות שונות הממחישות את החשיבות בנשימת אוויר נקי וישמש נקודת פתיחה לסדרת מוצרים מבוססי טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך שעתידה תדיראן לחשוף במהלך השנתיים הקרובות. עלות הפקת הקמפיין (ללא שכר שחקנים והוצאות מדיה) עומדת על כ-2 מיליון שקלים.

קמפיין תדיראן AIR CARE O2
קמפיין תדיראן AIR CARE O2

זו השנה השלישית שפרימן, כוכב בינלאומי, משמש בתפקיד הפרזנטור של תדיראן. בתדיראן מעוניינים לחשוף בקמפיין את פעילות הבית הבריא של החברה ואת הטכנולוגיות שתדיראן מפתחת בתחום טיהור האוויר. כמו כן, דמותו של פרימן מסייעת לתדיראן בפעילות ההתרחבות בשווקים הבינלאומיים, ובמיוחד בשוק האירופאי.

באחרונה פרסמה תדיראן את אסטרטגיית החברה לחמש השנים הקרובות, שבמסגרתה היא ממוקדת בפיתוח טכנולוגיות בדגש על הטיפול באיכות האוויר שאנו נושמים בחללים הסגורים, בביתנו ובמקומות סגורים אחרים.

עתה מציגה תדיראן פיתוח בלעדי של החברה, עליו עבדו מהנדסי החברה ב-3 השנים האחרונות, בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים- AIR CARE 02, טכנולוגיה חדשנית לחיטוי אוויר, עליה הגישה תדיראן שני פטנטים, אשר אושרו על ידי מעבדה מאושרת FDA. הטכנולוגיה עושה שימוש במחולל מי חמצן המשתמש בלחות שבאוויר וממיר אותה למי חמצן (H202). חומר זה מטהר את האוויר וקוטל 99.999% מהווירוסים והבקטריות.

נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של תדיראן: "אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה עם השחקן זוכה פרס האוסקר, מורגן פרימן, זאת השנה השלישית ברציפות, שכבר הפך להיות מזוהה עם תדיראן והמסרים של החברה. כחלק מחזון החברה לשנים הקרובות, נתמקד בטיפול באיכות האוויר שאנו נושמים ויצירת בית בריא. בקמפיין החדש התקדמנו צעד אחד קדימה והמחשנו איך בכל שלב בחיים ובכל סיטואציה שבה אנו נוכחים, חשוב שנהנה מאוויר נקי ובריא יותר. בצל הקורונה ואי הודאות שאפפה אותנו, החלטנו לנסוע לקצה השני של העולם ולהפיק את קמפיין ברמה בינ"ל, כך שנוכל להעביר נושא חשוב במיוחד, דווקא בתקופה כזו".

את הקמפיין מוביל גם הפעם משרד הפרסום בורודה-קפלן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות