דיגיטל

האם "ישראל בידור" בדרך לוואלה?

אתר ישראל בידור אתר ישראל בידור

בגיל 19 בלבד הקים דוד סער את עמוד האינסטגרם "ישראל בידור" שעוקב אחרי כל החדשות והעדכונים של עולם הבידור הישראלי וכבר הספיק לצבור לעצמו קרוב למיליון עוקבים, מה שהופך את העמוד לסחורה חמה במיוחד בתחום הדיגיטל. האם, כפי שפורסם בגלובס, אלי עזור, הבעלים החדש של אתר וואלה, בדרך לרכוש את העמוד?

בחמשת השנים האחרונות הפך דוד סער למלך הרכילות, כשהוא יודע כיצד לפנות אל הדור הצעיר ומצליח להתחרות בעמודי אינסטגרם ותיקים ומשופשפים. רק בשביל שתבינו, ל"ישראל בידור" 995 אלף עוקבים, בעוד ל"ערב טוב עם גיא פינס" 711 אלף עוקבים, "מאקו סלבס" עם 295 אלף עוקבים ו- TMI של מעריב עם 88.9 אלף עוקבים. כל פוסט או סטורי גורר אחריו אלפי תגובות של גולשים, מה שמסביר את העובדה שדוד סער, פיצח את השיטה: פשוטה, חצופה ועם הרבה פונטים וסטיקרים נוצצים. לכל אלו מצטרפים גם אתר אינטנרט ועמוד יוטיוב עם מיטב חדשות הסלבס.

גורמים אומרים כי בעבור הרכישה ביקשו האחים דוד ושלמה סער סכום של 15 מיליון שקלים וכי הדברים עוד עומדים במו"מ. נזכיר, כי רק לאחרונה נחתמה עסקת וואלה ואלי עזור, שבבעלותו נמצאים גם נכסים נוספים, כגון: ג'רוזלם פוסט, מעריב ועוד.

שלמה סער מסר בתגובה: "אני מנוע מלהגיב על הדברים".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות