זזים

שרון טל מסיים את תפקידו כעורך אתר ice

שרון טל שרון טל

שרון טל, עורך אתר המדיה והכלכלה ice, מסיים את תפקידו. בשנה החולפת הוביל את ice לצמיחה משמעותית עם הרחבת תחומי הסיקור של האתר מעולמות התקשורת, הפרסום ויחסי הציבור, לעולמות הכלכלה, הנדל"ן, שוק ההון ועוד. בהובלתו, צמח היקף הכניסות לאתר במאות אחוזים ליותר מ-3.5 מיליון בחודש, לצד חשיפת האתר לקהלים חדשים. בין היתר, הוביל שרון גם את פרויקט הצעירים המבטיחים של האתר – 40under40 לשנת 2020, בה נבחרו 40 ישראלים מובילים מתחומי התקשורת, הכלכלה, הפרסום והממשל בישראל.

שרון טל (29), שימש טרם תפקידו ב-ice ככתב התחקירים והצרכנות של התכנית "הכל כלול עם סיון כהן" ברשת 13, בה הוביל שורת תחקירים בולטים, על חברת קל אוטו ומפעל בשר הבוטיק "מרינדו". תחקירים אלו הובילו לתביעות צרכניות כנגד החברות.

שרון, שהחל את דרכו לפני כ-6 שנים בתקשורת המקומית בבאר שבע, נמנה על מקימי אתר החדשות "באר שבע נט". במקביל, שימש כעורך ומגיש תכניות ברדיו דרום. טל הוא בוגר המחלקות לתקשורת ולפוליטיקה וממשל באוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

שרון טל מסר: "החלטתי לסיים את תפקידי ב-ice בימים אלו כדי לחפש הזדמנויות חדשות בעולמות התוכן. זו הייתה שנה מלמדת ומאתגרת, בה זכיתי לעבוד מול אנשים מעולים בעולם התקשורת ומחוצה לו ומקווה שניפגש שוב רק בדרכים טובות. אני מאחל לאתר ice המשך הצלחה וצמיחה".

כמחליפו של טל כעורך הראשי של אתר ice מונה העיתונאי הוותיק (מעריב, בלייזר, סנהדרינק ועוד) ניר קיפניס.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות