זזים, יח"צ

משרד יחסי הציבור 'חן קרופניק יח"צ ועוד' מתרחב

חן קרופניק וליבי ברגמן חן קרופניק וליבי ברגמן

משרד יחסי הציבור בבעלותה של חן קרופניק, לא הפסיק לעבוד גם בימי הקורונה. בימים בהם עסקים קטנים ובינוניים מעבירים את הפעילות שלהם לאון ליין, המשרד העניק להם ליווי והדרכה בניהול התקשורת השיווקית שלהם ועזר להם לפעול גם בזמנים קשים.

מאז שהוקם המשרד לפני 7 שנים, הוא עוסק בקידום עסקים קטנים, קידום אג'נדות חברתיות ואף שימש כדובר של עמותה המקדמת שילוב של ילדים עם צרכים מיוחדים בקהילה. במהלך הרבעון האחרון של שנת 2020 הגדיל המשרד את פעילותו ומונה כדובר של "עמותת עדן" אשר תומכת ומסייעת לילדות ונערות שעברו טראומה מינית בעברן.

כעת, לקראת יריית הפתיחה של 2021 מבסס המשרד אבן דרך נוספת עם הצטרפותה של ליבי ברגמן. בשנת 2019 הצטרפה אל צוות המשרד ליבי ברגמן, תושבת העיר רחובות, ככותבת תוכן, מנהלת השיווק ויד ימינה של חן קרופניק.  השתיים החליטו לאחד את כוחן הנשי ויפתחו יחד משרד חדש ומשותף שיקרא – "יח"צ ועוד חן קרופניק וליבי ברגמן".

המשרד החדש מהווה המשך ישיר לפעילותו של המשרד הקודם והוא ימשיך לספק שירותי ניהול דמיה חברתית ותקשורת שיווקית עבור עסקים מקומיים, ימשיך לקדם אג'נדות חברתיות וימשיך להעניק ללא עלות ייעוץ והדרכה לבעלי עסקים שכמו ליבי וחן רואים את עצמם מתקדמים וצומחים ביחד.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות