מדיה

הו, קמלה: סגנית הנשיא, השער של VOUGE והמהומה

קמלה האריס על השער של ווג שני השערים השונים של קמלה האריס

כבר הרבה זמן שלא היה רעש תקשורתי סביב תמונת שער של מגזין. בעוד המגזינים גוססים ונלחמים על קוראים, נראה שאף אחד לא יצליח להוריד מכס המלכות את VOUGE והעורכת ששמה הולך לפניה, אנה וינטור. המקרה: תמונתה של קמלה האריס שנבחרה לעטר את  שער המגזין לחודש פברואר 2021. התוצאה: מהומה רבה ברשת.

המגזין VOUGE ידוע בשערים המדויקים שלו, עליהן מתנוססות לא פחות ממיטב הכוכבות ומאחוריהן עבודת צלם מוקפדת. אז מה קרה הפעם? מה לא בסדר בתמונה? VOUGE העלתה לרשתות החברתיות את השער הנבחר שלה, קמלה האריס לבושה בחליפה שחורה עם נעלי הסניקרס המפורסמת כאשר מאחוריה בד ורוד נשפך על רקע טפט ירקרק. ממלכתי? לא. עממי? כנראה, כי הגולשים הגיבו בסערת רגשות על תמונה שנראית כאילו יצאה מבית מדרשו של צלם חובב בן 12. ולא רק זה. חלק מהגולשים אף טענו ל"הלבנת" גוון עורה של סגנית הנשיא הראשונה אי-פעם. האם כך נראית אמריקה החדשה, כשם שמופיע בכיתוב השער? VOUGE מצדם שמרו על שתיקה וכמה שעות מאוחר יותר הוחלפה התמונה.

המטרה, כך אומרים יודעי דבר, היתה להראות תמונה קלילה ונינוחה של קמלה האריס שמביאה לידי ביטוי את האופי שלה, אך מהצד השני, לא ניתן להתעלם מהעובדה כי התוצאה נראתה כחוסר השקעה מכוון. בתמונה הסופית נראית קמלה האריס בחצי גוף ובחליפה בצבע תכלת על רקע זהב הנותנת קצת יותר ממלכותיות מהתמונה הראשונה. בין כך ובין כך נראה שמגזיני הפרינט עוד לא אמרו את המילה האחרונה ועדיין יש להם את היכולת לעורר דעת קהל – חיובית או שלילית, הקוראים יחליטו.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות